Mario Koolmees
Moderator

@Jackal_NL wrote:

Ja nou ja kijk ik ben zo’n big scale rijder, maar heb pas 1 meeting meegemaakt , dus om nu gelijk in de organisatie springen lijkt me ook weer zo,n sprong. Qua inzet enzo maakt het mij niet uit, zat vroeger ook bij de scouting / leiding en dat is ook een heel georganiseer. Maar vandaar dat ik niet heb aangemeld voor de bigscale groep. ik zit net 8 – 10 mnd in de RC wereld en Bigscales.
Maar voor handjes en andere dingen ben ik opzich wel beschikbaar hoor.

Ik kom wel ff kijken maandag natuurlijk , het is om de hoek bij me 😀

Op zich kunnen we ons wel voorstellen dat je na 1 meeting niet meteen in de organisatie springt, eerst even aankijken hoe alles loopt en of je er wel daadwerkelijk zin in hebt om zo’n taak op je te nemen. Daarbij kunnen wij melden (uit ervaring) dat er best veel tijd in gaat zitten.

Maar initiatieven moet je natuurlijk ook niet uit de weg gaan, misschien is het een idee als je op het forum een oproepje plaatst waarin je aangeeft dat je (samen met anderen) er best wat voor voelt om een stuk organisatie voor je rekening te nemen. Je weet hoe het werkt; als 1 schaap over de dam is….

Wellicht komen dan de reacties wel los, de bestaande organisatie heeft bijna niks vernomen van de bigscale rijders terwijl we wel hebben aangegeven dat de deur open staat.

Winkelwagen
Scroll naar boven