- Dit onderwerp bevat 74 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 10 maanden geleden door Bram.
-
AuteurBerichten
-
27 januari 2012 om 21:04 #15680BramLid
Ja Merijn zijn vader, (Johan) gaat ook mee en met de meeting zal Merijn een motortje van mij of Alex gebruiken dus dat gaat helemaal goed komen.
28 januari 2012 om 17:33 #15681AleqLid@snellehenk wrote:
@Merijn wrote:
Ik ben zeker van de partij. Al is het nog niet met mijn wedstrijdmotor,die moet nog worden ingereden.Ik heb er veel zin in.
Die wedstrijd motor kun je ook beter even op je gemak inrijden, en in de manege een oude of een trainingsmotor gebruiken. Het is toch vrij veel glijden en driften op het zand, dus die power kan je maar moeilijk omzetten in tractie.
Leuk dat je erbij bent en nog een Mugen rijder; altijd goed!
Ik heb er weer zin in!
Merijn gaat met mijn Alpha rijden & de eerste dag dat het weer het toelaat rijd ik zijn B5 in 🙂 Tot 18 Februari 😀
Ps ; als ik voor iemand nog wat mee moet nemen, stuur me even een mailtje : info@akmodelbouw.nl
31 januari 2012 om 08:37 #15689pintyDeelnemermailtje gestuurd….
1 februari 2012 om 10:34 #15702leo-rccDeelnemerIk zal daar niet bij zijn helaas, ik ben dan in Belgie bezig met onze gevechtsrobots op orde te brengen voor het Duits kampioenschap.
1 februari 2012 om 10:47 #15703Mario KoolmeesModerator@leo-rcc wrote:
Ik zal daar niet bij zijn helaas, ik ben dan in Belgie bezig met onze gevechtsrobots op orde te brengen voor het Duits kampioenschap.
Jammer dat je er niet bij kunt zijn, maar kan me voorstellen dat een dergelijke wedstrijd voorrang heeft.
Alvast veel succes met het kampioenschap!1 februari 2012 om 11:09 #15704pintyDeelnemer@leo-rcc wrote:
Ik zal daar niet bij zijn helaas, ik ben dan in Belgie bezig met onze gevechtsrobots op orde te brengen voor het Duits kampioenschap.
dat vraagt om een foto en natuurlijk de naam van de bot!! (ja ik ben fan van robotwars)
edit: je website gezien, super!
4 februari 2012 om 20:07 #15768sjirkLidNog nooit zoveel ongeluk gehad…
Bij de eerste manege meeting was mijn servo kapot was later opgelost, nog heel er bedankt Jos! Nu bij de 2de manege meeting gaat mijn snelheidsregelaar eraan het wordt wel verstuurd maar hijs er waarschijnlijk niet op tijd. Jammer!5 februari 2012 om 07:49 #15769Mario KoolmeesModerator@sjirk wrote:
Nog nooit zoveel ongeluk gehad…
Bij de eerste manege meeting was mijn servo kapot was later opgelost, nog heel er bedankt Jos! Nu bij de 2de manege meeting gaat mijn snelheidsregelaar eraan het wordt wel verstuurd maar hijs er waarschijnlijk niet op tijd. Jammer!Waar heb je een nieuwe regelaar besteld dan? De meeting is immers pas over 2 weken…
5 februari 2012 om 07:52 #15770meneerminiDeelnemersnelheidsregelaar je rijd tog nitro ??
5 februari 2012 om 08:01 #15771sjirkLid@snellehenk wrote:
@sjirk wrote:
Bij de eerste manege meeting was mijn servo kapot was later opgelost, nog heel er bedankt Jos! Nu bij de 2de manege meeting gaat mijn snelheidsregelaar eraan het wordt wel verstuurd maar hijs er waarschijnlijk niet op tijd. Jammer!Waar heb je een nieuwe regelaar besteld dan? De meeting is immers pas over 2 weken…
ik krijg hem via de garantie maar ze moeten daar nog van alles bekijken en regelen. en hij moet dan ook nog naar Nederland verstuurd worden.
5 februari 2012 om 08:01 #15772sjirkLid@meneermini wrote:
snelheidsregelaar je rijd tog nitro ??
nee, ik rijd geen nitro ga ik misschien ooit wel dien hoor ik rijdt nu met een savage flux
5 februari 2012 om 09:50 #15773lu-ke22Lid@sjirk wrote:
@meneermini wrote:
snelheidsregelaar je rijd tog nitro ??
nee, ik rijd geen nitro ga ik misschien ooit wel dien hoor ik rijdt nu met een savage flux
je krijgt van HPI toch garantie op de elektronica ??
Gr Luke
5 februari 2012 om 09:53 #15774sjirkLid@lu-ke22 wrote:
je krijgt van HPI toch garantie op de elektronica ??
Gr Luke
ja klopt, hij moet alleen nog opgestuurd worden! en nog een beetje gemaild worden. hij komt er wel maar of hij er op tijd is weet ik niet hoor!
😆5 februari 2012 om 09:55 #15775lu-ke22Lidjep ik kan deze avond niet komen een vriendin van me geeft een feest op deze avond
dus ik meld me af voor deze avond 😥Gr Luke
5 februari 2012 om 09:56 #15776meneerminiDeelnemer@sjirk wrote:
@snellehenk wrote:
@sjirk wrote:
ik krijg hem via de garantie maar ze moeten daar nog van alles bekijken en regelen. en hij moet dan ook nog naar Nederland verstuurd worden.
warom koop je er dan niet hier een of vraag ov er iemand anders er een te leen heeft
of zijn het allemaal verschillende maten/? -
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘18 februari 2012: Indoor meeting Condor City’ is gesloten voor nieuwe reacties.