- Dit onderwerp bevat 74 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 10 maanden geleden door Bram.
-
AuteurBerichten
-
5 februari 2012 om 10:06 #15777sjirkLid
@meneermini wrote:
warom koop je er dan niet hier een of vraag ov er iemand anders er een te leen heeft
of zijn het allemaal verschillende maten/?het is nog al een dure hij kost nieuw namelijk bijna 200 euro dus dan wacht ik liever even.
5 februari 2012 om 10:24 #15778meneerminiDeelnemer@sjirk wrote:
@meneermini wrote:
warom koop je er dan niet hier een of vraag ov er iemand anders er een te leen heeft
of zijn het allemaal verschillende maten/?het is nog al een dure hij kost nieuw namelijk bijna 200 euro dus dan wacht ik liever even.
teging kan je er dan geen lenen?
5 februari 2012 om 10:47 #15779sjirkLid@meneermini wrote:
dat zou kunnen maar dat is niet nodig ik wacht het wel even af!
5 februari 2012 om 12:26 #15780meneerminiDeelnemer@sjirk wrote:
@meneermini wrote:
dat zou kunnen maar dat is niet nodig ik wacht het wel even af!
zou ik ook doen en dan als die er een paardagen van te voren er niet is even vragen op form of er iemand er 1 te leen haaft
5 februari 2012 om 14:16 #15784pintyDeelnemerhij moet dan wel een regelaar hebben, die het aankan. Een te lichte regelaar zou meteen doorbranden…
5 februari 2012 om 15:05 #15786sjirkLidik denk niet dat iemand zo een op voorraad heeft!
5 februari 2012 om 16:36 #15793meneerminiDeelnemerweet ik ook niet je kan het hooguit vragen
5 februari 2012 om 17:22 #15794sjirkLidsnellehenk,
Als mijn snelheidsregelaar er nog niet is kan ik mij dan nog een dag ervoor afmelden en krijg ik dan nog mijn geld terug?5 februari 2012 om 20:07 #15799leo-rccDeelnemer@pinty wrote:
@leo-rcc wrote:
Ik zal daar niet bij zijn helaas, ik ben dan in Belgie bezig met onze gevechtsrobots op orde te brengen voor het Duits kampioenschap.
dat vraagt om een foto en natuurlijk de naam van de bot!! (ja ik ben fan van robotwars)
edit: je website gezien, super!
De robots die aan de start gaan komen zijn Hannibalito 3 (een flipper), Kashei (bijl) en een nieuwe in aanbouw Hannibalito 4 (eveneens flipper, tevens de laatste die we gaan doen met gas).
H3
Kashei
H4 in aanbouw.5 februari 2012 om 20:11 #15800leo-rccDeelnemer@sjirk wrote:
@meneermini wrote:
Wat voor regelaar heb je nodig?
7 februari 2012 om 12:56 #15824meneerminiDeelnemer@Aleq wrote:
@snellehenk wrote:
@Merijn wrote:
Ik ben zeker van de partij. Al is het nog niet met mijn wedstrijdmotor,die moet nog worden ingereden.Ik heb er veel zin in.
Die wedstrijd motor kun je ook beter even op je gemak inrijden, en in de manege een oude of een trainingsmotor gebruiken. Het is toch vrij veel glijden en driften op het zand, dus die power kan je maar moeilijk omzetten in tractie.
Leuk dat je erbij bent en nog een Mugen rijder; altijd goed!
Ik heb er weer zin in!
Merijn gaat met mijn Alpha rijden & de eerste dag dat het weer het toelaat rijd ik zijn B5 in 🙂 Tot 18 Februari 😀
Ps ; als ik voor iemand nog wat mee moet nemen, stuur me even een mailtje : info@akmodelbouw.nl
heb ook een mail gestuurt
7 februari 2012 om 13:05 #15825sjirkLid@leo-rcc wrote:
@sjirk wrote:
@meneermini wrote:
Wat voor regelaar heb je nodig?
standaard een HPI Blur hij moet 4s aankunnen.
7 februari 2012 om 17:13 #15829lu-ke22LidSjirk hpi werkt samen met castle creations dus is niet zo moeilijk te vinden
7 februari 2012 om 17:46 #15830sjirkLid@lu-ke22 wrote:
Sjirk hpi werkt samen met castle creations dus ik is niet zo moeilijk te vinden
sorry misschien een beetje een domme vraag maar wat bedoel je met ”dus ik is niet” ?
7 februari 2012 om 18:03 #15831lu-ke22Lid” Ik” hoorde er niet tussen ik zat even op mijn mobiel het forum te checken 😉
Gr Luke
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘18 februari 2012: Indoor meeting Condor City’ is gesloten voor nieuwe reacties.