15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 75)
  • Auteur
    sjirk
    Lid

oh oke maar ik kan hem via de garantie krijgen in zoetermeer is hij in veel winkels te koop

leo-rcc
    Deelnemer

Lijkt me wel, de HPI regelaar is een Castle Creations Mamba Monster Max in een ander jasje. Zoals ik in pm al heb aangegeven heb ik wel een regelaar liggen die voor 4S geschikt is en net als de MMM 150A aankan. Die kan je voor die avond wel lenen. Probeer alleen niet op 6S te rijden, dat trekt ie niet.

sjirk
    Lid

@leo-rcc wrote:

Lijkt me wel, de HPI regelaar is een Castle Creations Mamba Monster Max in een ander jasje. Zoals ik in pm al heb aangegeven heb ik wel een regelaar liggen die voor 4S geschikt is en net als de MMM 150A aankan. Die kan je voor die avond wel lenen. Probeer alleen niet op 6S te rijden, dat trekt ie niet.

😀 😀 😀 😯 😯 😀 😀 😀
    heel erg bedankt op 6s rijden kan ook niet ik heb namelijk geen 2x3s accu’s! maar kan ik er ook mijn 2×7,2V nimh en 2×8,4V nimh op zetten?
    nogmaals heel erg bedankt!

(wat een geweldige hulp hier van iedereen!)

leo-rcc
    Deelnemer

Dat denk ik wel, ik zal de programmeerbox er ook bij pakken voor de zekerheid.

sjirk
    Lid

hpi heeft mij net gezegd dat ik ALLE electronica op moet sturen dus ook de motor de ontvanger en de servo.
    ik weet niet precies waarom ze dat allemaal nodig hebben maar ik stuur het maar gewoon op!

dus ik kan dan niet meer rijden sorry leo!

leo-rcc
    Deelnemer

Okay.

sjirk
    Lid

nog wel bedankt voor het (super) aanbod!

Aleq
    Lid

Nog even ter herinnering : als ik wat moet meenemen, stuur me even een mailtje op info@akmodelbouw.nl

Graag minstens 1 dag van te voren aangeven 😉

sjirk
    Lid

gaat nu best hard omhoog het aantal inschrijvingen!

Hey jongens

Ik kom vanavond ook ff kijken, helaas kan ik niet mee rijden ben niet meer in het bezit van en nitro auto.
    Maak kijken en hier en daar praatje maken en de mensen de hand schudden vind ik ook wel ff leuk.

Na jongens tot vanavond dan maar.

Gr Sander Akkerman
    RC Nitroteam

Mario Koolmees
    Moderator

@RC Nitroteam wrote:

Hey jongens

Ik kom vanavond ook ff kijken, helaas kan ik niet mee rijden ben niet meer in het bezit van en nitro auto.
    Maak kijken en hier en daar praatje maken en de mensen de hand schudden vind ik ook wel ff leuk.

Gr Sander Akkerman
    RC Nitroteam

Leuk dat je even komt kijken, babbel ook even met de rijders over de demo van RC Nitroteam op koninginnedag…het zou erg leuk zijn als dat ook een groepje rijders van RCCZ daar aanwezig zijn.

@snellehenk wrote:

@RC Nitroteam wrote:

Hey jongens

Gr Sander Akkerman
    RC Nitroteam

Leuk dat je even komt kijken, babbel ook even met de rijders over de demo van RC Nitroteam op koninginnedag…het zou erg leuk zijn als dat ook een groepje rijders van RCCZ daar aanwezig zijn.

Ik ben er zijn er vragen of en leuk id hoor ik het graag van juli.
    Het zit niet echt in me om iedereen aan te spreken de meeste mensen kenen me toch wel!!!!
    Heb altijd wel zin in en praatje en er kunnen altijd leuke ideeën uit komen, zo is rc Nitroteam ook groot geworden goed luisteren naar de rijders

Gr Sander Akkerman

lu-ke22
    Lid

Jongens maak er een leuke en gezellige avond van ik ben benieuwd naar denfilmjes en de foto”s

Gr Luke

Merijn
    Lid

Wij zijn net terug uit Den Haag. Het was in mijn ogen een zeer geslaagde avond. Merijn heeft zijn nieuwe Mugen kunnen testen, wel een kapotte schokbreker, maar ja dat hoort erbij.
    Nog wel even een woordje naar de organisatie, GEWELDIG, goed gedaan. Op de terug weg naar huis heb ik het met Alex en Merijn erover gehad dat dit vaker zou moeten kunnen.

Groetjes Johan en Merijn

Bram
    Lid

Hier een klein berichtje uit cuba.
    Ik hoop dat het een geslaagde avond was en mooi dat johan en merijn het de moeite vqan het reizen waard vonden.

Groetjes bram

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 75)
  • Het onderwerp ‘18 februari 2012: Indoor meeting Condor City’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven