- Dit onderwerp bevat 74 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 1 maand geleden door
Bram.
-
AuteurBerichten
-
8 februari 2012 om 06:49 #15832
sjirk
Lidoh oke maar ik kan hem via de garantie krijgen in zoetermeer is hij in veel winkels te koop
8 februari 2012 om 13:31 #15838leo-rcc
DeelnemerLijkt me wel, de HPI regelaar is een Castle Creations Mamba Monster Max in een ander jasje. Zoals ik in pm al heb aangegeven heb ik wel een regelaar liggen die voor 4S geschikt is en net als de MMM 150A aankan. Die kan je voor die avond wel lenen. Probeer alleen niet op 6S te rijden, dat trekt ie niet.
8 februari 2012 om 14:39 #15843sjirk
Lid@leo-rcc wrote:
Lijkt me wel, de HPI regelaar is een Castle Creations Mamba Monster Max in een ander jasje. Zoals ik in pm al heb aangegeven heb ik wel een regelaar liggen die voor 4S geschikt is en net als de MMM 150A aankan. Die kan je voor die avond wel lenen. Probeer alleen niet op 6S te rijden, dat trekt ie niet.
😀 😀 😀 😯 😯 😀 😀 😀
heel erg bedankt op 6s rijden kan ook niet ik heb namelijk geen 2x3s accu’s! maar kan ik er ook mijn 2×7,2V nimh en 2×8,4V nimh op zetten?
nogmaals heel erg bedankt!(wat een geweldige hulp hier van iedereen!)
8 februari 2012 om 15:12 #15845leo-rcc
DeelnemerDat denk ik wel, ik zal de programmeerbox er ook bij pakken voor de zekerheid.
9 februari 2012 om 06:42 #15868sjirk
Lidhpi heeft mij net gezegd dat ik ALLE electronica op moet sturen dus ook de motor de ontvanger en de servo.
ik weet niet precies waarom ze dat allemaal nodig hebben maar ik stuur het maar gewoon op!dus ik kan dan niet meer rijden sorry leo!
9 februari 2012 om 08:17 #15869leo-rcc
DeelnemerOkay.
9 februari 2012 om 14:38 #15871sjirk
Lidnog wel bedankt voor het (super) aanbod!
15 februari 2012 om 18:04 #15615Aleq
LidNog even ter herinnering : als ik wat moet meenemen, stuur me even een mailtje op info@akmodelbouw.nl
Graag minstens 1 dag van te voren aangeven 😉
16 februari 2012 om 16:42 #15616sjirk
Lidgaat nu best hard omhoog het aantal inschrijvingen!
18 februari 2012 om 10:05 #15918RC Nitroteam
LidHey jongens
Ik kom vanavond ook ff kijken, helaas kan ik niet mee rijden ben niet meer in het bezit van en nitro auto.
Maak kijken en hier en daar praatje maken en de mensen de hand schudden vind ik ook wel ff leuk.Na jongens tot vanavond dan maar.
Gr Sander Akkerman
RC Nitroteam18 februari 2012 om 11:31 #15919Mario Koolmees
Moderator@RC Nitroteam wrote:
Hey jongens
Ik kom vanavond ook ff kijken, helaas kan ik niet mee rijden ben niet meer in het bezit van en nitro auto.
Maak kijken en hier en daar praatje maken en de mensen de hand schudden vind ik ook wel ff leuk.Na jongens tot vanavond dan maar.
Gr Sander Akkerman
RC NitroteamLeuk dat je even komt kijken, babbel ook even met de rijders over de demo van RC Nitroteam op koninginnedag…het zou erg leuk zijn als dat ook een groepje rijders van RCCZ daar aanwezig zijn.
18 februari 2012 om 11:47 #15920RC Nitroteam
Lid@snellehenk wrote:
@RC Nitroteam wrote:
Hey jongens
Gr Sander Akkerman
RC NitroteamLeuk dat je even komt kijken, babbel ook even met de rijders over de demo van RC Nitroteam op koninginnedag…het zou erg leuk zijn als dat ook een groepje rijders van RCCZ daar aanwezig zijn.
Ik ben er zijn er vragen of en leuk id hoor ik het graag van juli.
Het zit niet echt in me om iedereen aan te spreken de meeste mensen kenen me toch wel!!!!
Heb altijd wel zin in en praatje en er kunnen altijd leuke ideeën uit komen, zo is rc Nitroteam ook groot geworden goed luisteren naar de rijdersGr Sander Akkerman
18 februari 2012 om 17:09 #15923lu-ke22
LidJongens maak er een leuke en gezellige avond van ik ben benieuwd naar denfilmjes en de foto”s
Gr Luke
19 februari 2012 om 00:19 #15924Merijn
LidWij zijn net terug uit Den Haag. Het was in mijn ogen een zeer geslaagde avond. Merijn heeft zijn nieuwe Mugen kunnen testen, wel een kapotte schokbreker, maar ja dat hoort erbij.
Nog wel even een woordje naar de organisatie, GEWELDIG, goed gedaan. Op de terug weg naar huis heb ik het met Alex en Merijn erover gehad dat dit vaker zou moeten kunnen.Groetjes Johan en Merijn
19 februari 2012 om 03:52 #15925Bram
LidHier een klein berichtje uit cuba.
Ik hoop dat het een geslaagde avond was en mooi dat johan en merijn het de moeite vqan het reizen waard vonden.Groetjes bram
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘18 februari 2012: Indoor meeting Condor City’ is gesloten voor nieuwe reacties.