15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 45)
  • Auteur
    Mario Koolmees
    Moderator

We missen nog een aantal “vaste” namen / “bekende” rijders op de inschrijflijst, wacht niet te lang met inschrijven…kans is anders groot dat we niet voldoende plaatsen hebben!

lu-ke22
    Lid

ik kom zeker naar meeting snel ingeschreven naatuurlijk had zatedag ook mijn nieuwe onderdelen gekregen voor mijn Traxxas was er natuurlijk weer heel blij mee dus de volgende dag natuurlijk rijd allees gaat goed auto rijd goed perfect das rij ik off-road in een keer mijn ophanging mijn wiel stond in een keer scheef ik denk krijgen we nou lag er een heel klein stukje pijp in de grond gelukkig alleen mijn Suspension arm stuk gereden alles was nog recht gelukkig.
    die avond ze;f heb ik nog nieuwe onderdelen besteld maar ik kom gewoon rijden op de meeting ik heb er weer onwijs veel zin in net als de vorige keer

Yezz, heb me net ook snel ingeschreven! Zag dat de aanvang om 18.00 is en de uitleg van hoe en wat om 18.30. Dit ga ik krap, misschien zelfs helemaal niet redden. Is het van noodzaak om dit bij te wonen? Of kan je gewoon op de baan “ge-update” worden?

Mario Koolmees
    Moderator

@rcfanaat wrote:

Yezz, heb me net ook snel ingeschreven! Zag dat de aanvang om 18.00 is en de uitleg van hoe en wat om 18.30. Dit ga ik krap, misschien zelfs helemaal niet redden. Is het van noodzaak om dit bij te wonen? Of kan je gewoon op de baan “ge-update” worden?

Als je de inschrijving en de uitleg niet haalt, laat het dan even aan de crew per pm of email (hierbij zijn we van jou in ieder geval op de hoogte), op de avond zelf loop dan gewoon even naar een persoon met een oranje hesje (dit zijn de crewleden). Dan kun je alsnog inschrijven en zal e.e.a. meteen worden uitgelegd.

Leuk dat je er ook bij bent!

Mario Koolmees
    Moderator

En de flyer:

Toppie! Dan zal ik dat doen. Bedankt voor het meedenken snellehenk (weet je echte naam nog iet:$)!
    Ik zal dan tegen die tijd nog wel een mailtje sturen voor de zekerheid.

Mario Koolmees
    Moderator

@rcfanaat wrote:

Toppie! Dan zal ik dat doen. Bedankt voor het meedenken snellehenk (weet je echte naam nog iet:$)!
    Ik zal dan tegen die tijd nog wel een mailtje sturen voor de zekerheid.

Op deze pagina kan je de namen van de crew vinden met hun nickname op het forum:
    http://www.rcc-zoetermeer.nl/over/bestuur/

Bram
    Lid

Ik kan helaas niet meedoen, ik zit nog steeds met een hernia en ben nog wel even uit de running.

Zo kan Aleq/Alex ook niet komen dus wij wensen jullie veel plezier en wij hopen dat we op de buiten meetings weer aanwezig kunnen zijn dit jaar.

Veel race plezier toegewenst uit Herwijnen 😉

Mario Koolmees
    Moderator

@Bram wrote:

Ik kan helaas niet meedoen, ik zit nog steeds met een hernia en ben nog wel even uit de running.

Zo kan Aleq/Alex ook niet komen dus wij wensen jullie veel plezier en wij hopen dat we op de buiten meetings weer aanwezig kunnen zijn dit jaar.

Veel race plezier toegewenst uit Herwijnen 😉

Jammer dat jullie er niet bij kunnen zijn, maar de gezondheid gaat uiteraard voor.
    Veel sterkte met de hernia, hopelijk ga je snel herstellen!

PS: Misschien zijn er nog anderen van RC Maas en Waal die willen komen en dan kan Alex wellicht meerijden (voor mij is het een beetje ver omrijden, als het op de route was zou ik hem zeker op komen pikken).

Mario Koolmees
    Moderator
    Mario Koolmees
    Moderator

We zitten inmiddels over de 40 inschrijvingen. Voor bigscales is er geen ruimte meer aangezien de heats dan te groot worden. Er kunnen nog wel enkele nitro of electro rijders bij…dus twijfel je nog, beslis dan snel!

Mario Koolmees
    Moderator

Aangezien er een aantal rijders hebben afgezegd zijn er nog ongeveer 5 plaatsen vrij gekomen.
    Twijfel je nog, of weet je een kennis die graag wil komen rijden dan kan je nog inschrijven!

Mario Koolmees
    Moderator

Nog maar een paar uurtjes en dan gaan we weer lekker rijden in Condor City!
    Er zijn een paar plekjes vrij gekomen, dus je kan last-minute inschrijven…

Nog een paar uurtjes! Ben benieuwd hoe het zal zijn!

Zoals ik al had aangegeven kom ik wat later. Zal proberen iets eerder bij werk te kunnen vertrekken. Dat ik misschien rond 18.30 er kan zijn.

janschip
    Deelnemer

@rcfanaat wrote:

Nog een paar uurtjes! Ben benieuwd hoe het zal zijn!

Zoals ik al had aangegeven kom ik wat later. Zal proberen iets eerder bij werk te kunnen vertrekken. Dat ik misschien rond 18.30 er kan zijn.

Geen probleem, meld je bij iemand van de crew (gele hesjes) en het komt in orde, tot vanavond.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 45)
  • Het onderwerp ‘19 maart 2011: 2e indoor meeting 2011’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven