dat had moerlijk gegaan denk wand ik denk dat de trophy van leo nog in Frankrijk is maar weet ik niet zeker
of onderweg of bij de garage maar I dont no 🙂
Hij is nu in de garage in Alphen a/d Rijn, en met een beetje mazzel kan ik er deze week nog langs om de spullen uit de wagen te laden inclusief de Trophy. Dat hangt echter ook van mijn werk af.
Als er nog rijders zijn die een handje willen helpen met opbouwen, we zijn rond 10.00 in Waddinxveen.
Laat het even weten in dit topic als je komt helpen.
Als er nog rijders zijn die een handje willen helpen met opbouwen, we zijn rond 10.00 in Waddinxveen.
Laat het even weten in dit topic als je komt helpen.
Hallo,
Tuurlijk zijn wij dan ook om 10.00u in Waddinxveen, maar hoe zit het met het inladen van de spullen in Benthuizen?
Kan je daar nog een paar handjes gebruiken of heb je er dan al genoeg? Ik neem aan dat Robbert met de aanhanger rijdt??
groet
Marcel (vader van)
Robert rijdt met de aanhanger, Wim, Robert, ik en mijn zoontje Milan kunnen helpen met inladen.
Dus dat komt wel goed, rijden jullie maar direct naar Waddinxveen.
Jongens ik heb sponsor materiaal boekjes een banner (van Traxxas) ik heb een Traxxas rally bij me en een Traxxas e-revo Bij me en mijn eigen auto’s maar is het een probleem dat ik dan op het asvalt een paar kunsjes ga doen. Als er een hoop mensen zijn?