- Dit onderwerp bevat 95 reacties, 19 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 1 maand geleden door Mario Koolmees.
-
AuteurBerichten
-
21 november 2010 om 22:41 #11686Kuno MoorenLid
zo hehe,
eindelijk wat foto’s.
ben helemaal niet tevreden over de kwaliteit,
maar denk dat het oa door de rook ontwikkeling en het gebrek aan “goed licht” kwam.
maargoed, heb er nog wat uit weten te zoeken.
hoop dat jullie het wat vinden.bedankt voor kijken.
gr Kuno
22 november 2010 om 02:14 #11687RogierLidToch ook maar de compilatie meteen nog gemaakt. Ik mis beelden, maar waarschijnlijk stond de camera toen naar boven of beneden gericht 😛 Daar moet ik toch nog wat op vinden, dat ie na een jump of koprol niet verkeerd komt te staan.
[youtube:1hx2tfty]http://www.youtube.com/watch?v=Uzwlt_kF2UQ[/youtube:1hx2tfty]
Dat was meteen weer het laatste. En voor de volgende keer, ik ben er weer bij!
22 november 2010 om 08:00 #11688Mario KoolmeesModerator@Kuno Mooren wrote:
zo hehe,
eindelijk wat foto’s.
maar denk dat het oa door de rook ontwikkeling en het gebrek aan “goed licht” kwam.
gr Kuno
Leuke foto’s, er was inderdaad te weinig licht om behoorlijke kwaliteit foto’s te maken. Maar de baan op met je camera was ook niet aan te bevelen. Bedankt voor het delen van deze foto’s!
22 november 2010 om 10:42 #11690mikeonDeelnemer@Rogier wrote:
Toch ook maar de compilatie meteen nog gemaakt. Ik mis beelden, maar waarschijnlijk stond de camera toen naar boven of beneden gericht 😛 Daar moet ik toch nog wat op vinden, dat ie na een jump of koprol niet verkeerd komt te staan.
[youtube:3vvr21yt]http://www.youtube.com/watch?v=Uzwlt_kF2UQ[/youtube:3vvr21yt]
Dat was meteen weer het laatste. En voor de volgende keer, ik ben er weer bij!
2:15 😉
22 november 2010 om 11:18 #11691janschipDeelnemer@Kuno, leuke foto’s aan externe omstandigheden kan jij ook niets veranderen.
@Rogier, leuke filempies en tot de volgende keer.22 november 2010 om 18:43 #11708rcverslaafdeLid@Kuno Mooren wrote:
zo hehe,
eindelijk wat foto’s.
gr Kuno
mooie foto’s kuno, precies de goeie, mijn auto (de blauwe) 😆
gr arjan
22 november 2010 om 18:48 #11712Kuno MoorenLidaltijd leuk!
om je eigen auto in aktie terug te zien hé!😀
ik zal de komende meetings een stuk meer foto’s maken,
zal er voor zorgen dat ik dan mn externe flitser bij mij heb,
dat werk een stuk beter in zo’n donker hol haha22 november 2010 om 19:37 #11710bo heemskerkLidhallo allemaal
ik von de avond lache mijn excuus voor mijn wilde start!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik hoop volgende keer mijn zelf beter te kunnen beheersen
ps als er volgend keer wat is of dat dan de zelfde avond of dag gewoon uitgesproken kan worden dat zal ik persoonlijk prettiger vinden
later bo
22 november 2010 om 19:41 #11711Kuno MoorenLid@bo heemskerk wrote:
hallo allemaal
ik von de avond lache mijn excuus voor mijn wilde start!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ps als er volgend keer wat is of dat dan de zelfde avond of dag gewoon uitgesproken kan worden dat zal ik persoonlijk prettiger vinden
later bo
om welke auto ging het precies? 😆
22 november 2010 om 19:51 #11713Mario KoolmeesModerator@bo heemskerk wrote:
hallo allemaal
later bo
Commentaar krijgen is niet leuk, zeker als je het naderhand na moet lezen op het forum.
Ik ben blij dat je het sportief opvat, en denk dat je er uiteindelijk netter en daardoor beter en sneller gaat rijden.Tijdens de meeting riep jij al “zeker bij een kartbaan gewerkt?”, waarop ik ja riep…dat is ook zo.
En wat is de eerste les bij karting (en die gaat overigens bij iedere autosport op)? Slow in, fast out…je kunt beter te langzaam de bocht in gaan dan te hard, langzaam erin kost minder tijd dan hard de bocht in!Aan de andere kant vinden mensen het wel fantastisch als je megasprongen met je auto maakt. Misschien is dit een leuke kanttekening bij het commentaar.
22 november 2010 om 19:54 #11714janschipDeelnemer@bo heemskerk wrote:
hallo allemaal
later bo
Die wilde start is allang vergeten!!!!
Ik heb gezien hoe je de andere heats reed en dat was gewoon klasse.
Tot de volgende meeting!!!
Greetz.
22 november 2010 om 19:56 #11715VanessaLid@Bo helemaal mee eens, gewoon gelijk uitpraten dan bereik je meer dan via het forum een dag er na klagen.
Je ziet wie en welke auto tegen je aan knalt of je vind dat iemand echt te hard rijdt dan moet dat gelijk even gezegd worden.Mee eens toch met ze alle??
Gr. Vanessa
22 november 2010 om 21:14 #11718JizmacDeelnemerJe heb het goed opgenomen en de rest van de avond was ook geweldig. Ik ga nog even de telefoon van mijn zwager een keer leegplunderen. Ik heb daar nog een filmpje staan van een Baja die een kurkentrekker maakt in de lucht.
22 november 2010 om 21:16 #11720Kuno MoorenLidik heb eventueel een idee’tje voor de komende meeting,
en dat is een 5 tal pallets opstapelen in de “pit” van de baan, zodat men daarop kan staan (max 2 personen) tijdens een heat,
om te fotograferen en te filmen, zo sta je hoog genoeg, en toch veilig!
ik heb een professionele zeer stabiele carbon statief, welke een ieder mag en kan gebruiken op die pallets.
zo kun je helemaal rond draaien over de baan met filmcamera, en zo kunnen fotografen vanuit het centrale deel ieder stuk van de baan benutten.ben benieuwd of hier meer geinteresseerden voor zijn?
en of het überhaupt haalbaar is om in de baan te intergreren!?gr Kuno
22 november 2010 om 21:24 #11730mikeonDeelnemerIk vind het een leuk idee, we zullen er zeker overnadenken!
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘20 november 2010: Nabeschouwing, foto en video’ is gesloten voor nieuwe reacties.