- Dit onderwerp bevat 24 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geรผpdatet op 12 jaren geleden door tony.
-
AuteurBerichten
-
31 oktober 2012 om 12:02 #17488pintyDeelnemer
Het zijn weer mooie foto’s geworden!
en bij deze zijn we aan het zoeken naar een kooimaaier…..
1 november 2012 om 18:29 #17490meneerminiDeelnemer@pinty wrote:
Het zijn weer mooie foto’s geworden!
en bij deze zijn we aan het zoeken naar een kooimaaier…..
Maar zoek rustig verder ik weet ook niet wat het budget toelaat en wat jullie er voor over hebben.
Daarnaast heb ik vandaag bijna alle spullen geregeld om een haspel te maken. Ik heb een pm aan John en Robbert gestuurd voor de afmeting (breedte) van hun aanhanger. Zodra ik die weet dan kan ik alles op maat gaan maken en in elkaar knutselen.
groet
Marcel (vader van)1 november 2012 om 18:35 #17491janschipDeelnemerMarcel er zit wel wat bij, ik zou zeggen die laatste ziet er goed uit.
Mario en Robert zou Marcel zoiets kunen kopen?
Gr.
1 november 2012 om 21:15 #17492meneerminiDeelnemer@janschip wrote:
Marcel er zit wel wat bij, ik zou zeggen die laatste ziet er goed uit.
Gr.
He je hoeft niet gelijk op het eerste onderzoekje toe te happen ๐
Daarnaast kun je misschien ergens anders goedkoper iets vinden, maar eerlijk toegegeven hij is niet duur
๐ Marcel8 november 2012 om 19:31 #17500meneerminiDeelnemer@meneermini wrote:
@janschip wrote:
Marcel er zit wel wat bij, ik zou zeggen die laatste ziet er goed uit.
Gr.
Even vooruitlopend op antwoord van de anderen ben ik inmiddels zo vrij geweest via marktplaats die meneer een email te sturen met wat vragen en gelijk een bod van 50 euro gedaan.
Hierbij zijn reactie terug: Ik heb deze maaier nog.
Hij loopt op euro 95 gewone benzine zonder toevoeging.
De duwboom is opklapbaar, dus kan hij wel in een personenauto.
Over de prijs moeten we nog maar eens praten als je de maaier hebt bekeken.
De waarde is dan beter in te schatten.
Ik heb zijn telnr. dus indien het moet dan kan je dat krijgen ๐9 november 2012 om 08:27 #17502pintyDeelnemerWij zijn achter de schermen ook bezig met een maaier, dus keuze genoeg…(en weer overleg achter de schermen)
10 november 2012 om 11:45 #17506meneerminiDeelnemer@pinty wrote:
Wij zijn achter de schermen ook bezig met een maaier, dus keuze genoeg…(en weer overleg achter de schermen)
Ja om die maaier gaat het dus als je die meneer zijn tel. nr. wil dan roep je maar ๐
Marcel (vader van)12 november 2012 om 09:09 #17507pintyDeelnemerIk denk niet, dat we hier veel aan zullen hebben. Bij de eerste pol loopt het waarschijnlijk al vast.
We zitten zelf al te zoeken naar zoiets:maar in ieder geval: Bedankt voor het meezoeken!!
12 november 2012 om 19:34 #17508meneerminiDeelnemerik denk dat die eerder vast loop dan die andere wand denk dat die enen mischien wel vast loop maar die zal er gewoon overheen gaan als je iets wil wat op geen een poolje vastloopt of zo dan moet je een zitmaaier kopen die loopt nergens op vast die foto van jou pinty die zal eerder over de pollen heen gaan en die andere die is ook in hoogte verstelbaar dus dan zet je hem gewoon eerst wat hoger en dan later lager ๐
ps dit is niet me vader maar gewoon ik
3 december 2012 om 16:43 #17530tonyLidEven heerlijk off topic….ik hou der zo van ๐
Minniemannetje….Ik heb nog wel een serpent voor je ๐ 2 zelfs ๐ roep maar..
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘28 oktober2012, napraten en weer opwarmen’ is gesloten voor nieuwe reacties.