15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 66)
  • Auteur
    meneermini
    Deelnemer

hoi

net ingeschreven maar iemand moet ons hier thuis opkomen halen ander kunnen we niet mee
    het gaat om Marcel en Marijn
    hoop dat het mogelijk is (wand ik zou er wel graag heen wille)

groet Marijn

Mario Koolmees
    Moderator

Waar wonen jullie?
    Is het voor jullie wel mogelijk om naar Zoetermeer te komen?

meneermini
    Deelnemer

ja lopent maar dan kan ik me auto niet mee nemen moerkapelle je zou dan via moerkapelle kunne rijden

Mario Koolmees
    Moderator

We proberen wat te regelen! Eind van de week gaan we kijken wie er rijden en dan proberen we ook iemand langs jullie te sturen om op te halen als dat lukt.

meneermini
    Deelnemer

oke hoop dat het lukt moet er wel plek zijn voor mij met me spullen en me papa wand die wil ook mee

Aleq
    Lid

Ik heb mezelf ook ingeschreven, Oss is een leuke baan jongens!

ps : als ik weer iets mee moet nemen, stuur me dan even een mailtje op info@akmodelbouw.nl

meneermini
    Deelnemer
    snellehenk wrote:
    Op zondag 7 april 2012 organiseren wij de 2e meeting in 2011.

Om nu niet even te vervelen, maar volgens mijn agenda is 7 april op ZATERDAG. Ik neem aan dat iedereen dat gezien heeft.
    Marcel

Mario Koolmees
    Moderator

@meneermini wrote:

@snellehenk wrote:

Op zondag 7 april 2012 organiseren wij de 2e meeting in 2011.

Om nu niet even te vervelen, maar volgens mijn agenda is 7 april op ZATERDAG. Ik neem aan dat iedereen dat gezien heeft.
    Marcel

Dat klopt, het is op zaterdag aangezien het zondag en maandag 1e en 2e paasdag is en de meeste mensen die dagen vrij houden.
    Dus nogmaals, opgelet deze meeting is op ZATERDAG !!!

sjirk
    Lid

leo,
    u hoeft de regelaar niet meer mee te nemen.
    er reageert niemand meer of niemand niemand heeft er eentje liggen die hij uit wil lenen.
    Dag
    En iedereen veel plezier op de mooie baan/meeting!

pinty
    Deelnemer

jammer ! Ik hoop dat je snel je eigen regelaar weer terug krijgt….Dit schiet ook niet op zo.

Lochii
    Lid

Ik kom misschien ook even kijken, zit er aan te denken om binnenkort toch op een laag pitje weer te beginnen in de modelbouw.

Edit: Oh zaterdag.. Dan haak ik af 🙁 Helaas want Oss is voor mij nog te overzien op een brommer 😉

Mario Koolmees
    Moderator

Dat is jammer, volgende keer misschien ?

sjirk
    Lid

ik hoop het als mijn auto het dan wel doet 😆

Mario Koolmees
    Moderator

Auto indeling zetten we vanavond online, en sturen we per email naar de inschrijvers.

Helaas valt het aantal inschrijvingen een beetje tegen…we weten niet of dit aan de dag (zaterdag), de afstand (Oss) of aan iets anders ligt. Wij hadden eerlijk gezegd juist op veel inschrijvingen gerekend eigenlijk net als vorig jaar op Raco. Maar goed het is even niet anders…met een klein groepje kunnen we ook een hoop plezier hebben!

meneermini
    Deelnemer

is het lekker rustig op de baan de hele dag 😆
    kan je niet tegen ander auto`s botsen 💡

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 66)
  • Het onderwerp ‘7 april 2012: Gastrijden bij ORMCO in Oss’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven