- Dit onderwerp bevat 179 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 2 maanden geleden door sjirk.
-
AuteurBerichten
-
5 oktober 2011 om 18:30 #14831meneerminiDeelnemer
@mikeon wrote:
psss, ik heb een elektro motor van €22 haha
Maarr, heeft iemand heeeeeel misschien engelse lagers liggen? Heb ze besteld, maar heb nog niks in huis! Ben bang dat ik anders niet kan rijden…
niet grapig
hoe zien die engelse lagers er uit
5 oktober 2011 om 19:55 #14832THoLid@meneermini wrote:
oke dagt ik al en ik weet ook niet ov ik hem ge start krijg in de winter dus maar hat vandaag een heel leuk maar ook slegt probleempje
me agterdiverensheel zat verkeert om haha wat lagge als je dan je auto start dan als je gas geeft blijft tie staan en dan iets later gaat tie agteruit rijden gelukig heb ik het nog uitgebrobeert hier thuis wand als dat op de meeting was gebuurt dan hat ik weer naar huis gekunt wand dan heb ik zelf daat het gereetsrap niet voor me bijAls dit op een meeting gebeurt was, zijn er altijd mensen waar je het juiste gereedschap van kunt lenen. 😉
Een beetje zonde dat je daar helemaal voor naar huis moet rijden(behalve als het slecht weer is natuurlijk haha)6 oktober 2011 om 09:09 #14834mikeonDeelnemer@meneermini wrote:
@mikeon wrote:
psss, ik heb een elektro motor van €22 haha
Maarr, heeft iemand heeeeeel misschien engelse lagers liggen? Heb ze besteld, maar heb nog niks in huis! Ben bang dat ik anders niet kan rijden…
hoe zien die engelse lagers er uit
Zelfde als normale lagers.. alleen dan in inch in plaats van in cm. Maar, jij hebt gewone lagers, want je rijd met een europeese auto.
6 oktober 2011 om 09:32 #14835Mario KoolmeesModeratorMike, check of bel even naar Slager automaterialen en Bernard Sanders, zij zijn beiden dealer van SKF lagers en wellicht hebben zij de lagers die jij zoekt.
6 oktober 2011 om 09:49 #14836mikeonDeelnemerja die hebben ze liggen, kosten alleen wel €30 p.s…
6 oktober 2011 om 10:33 #14837Mario KoolmeesModeratorOeps….zijn ze van goud gemaakt of zo???
6 oktober 2011 om 11:17 #14838BramLidHier leveren ze binnen een week: http://www.rcbearings.co.uk/index.php?main_page=index&cPath=5_49
6 oktober 2011 om 13:14 #14842meneerminiDeelnemer@THo wrote:
@meneermini wrote:
oke dagt ik al en ik weet ook niet ov ik hem ge start krijg in de winter dus maar hat vandaag een heel leuk maar ook slegt probleempje
me agterdiverensheel zat verkeert om haha wat lagge als je dan je auto start dan als je gas geeft blijft tie staan en dan iets later gaat tie agteruit rijden gelukig heb ik het nog uitgebrobeert hier thuis wand als dat op de meeting was gebuurt dan hat ik weer naar huis gekunt wand dan heb ik zelf daat het gereetsrap niet voor me bijAls dit op een meeting gebeurt was, zijn er altijd mensen waar je het juiste gereedschap van kunt lenen. 😉
Een beetje zonde dat je daar helemaal voor naar huis moet rijden(behalve als het slecht weer is natuurlijk haha)Lekker zand in me differentieel daar word ‘ie blij van…
EDIT: Even je tekst aangepast; zo is het wat leesbaarder.
TIP: Als je een browser zoals Google Chrome gebruikt zit daar een spellingcontrole in, als je dan onjuiste spelling of tekst gebruikt krijg je er een rood streepje onder…misschien wel handig?6 oktober 2011 om 13:29 #14843sjirkLidMisschien kan je even op rc-addict kijken of op http://www.wheelspinmodels.co.uk ik denk dat ze het daar wel hebben en de levertijd duurd daar volgens mij ook niet erg lang
6 oktober 2011 om 15:49 #14845mikeonDeelnemerNee, maar dit weekend is de meeting, dus dat lukt niet meer op tijd. En ik had ze al besteld, maar ze zijn nog niet gearriveerd… jammer dit 🙁
6 oktober 2011 om 16:01 #14847meneerminiDeelnemer@mikeon wrote:
Nee, maar dit weekend is de meeting, dus dat lukt niet meer op tijd. En ik had ze al besteld, maar ze zijn nog niet gearriveerd… jammer dit 🙁
er is nog een dag en heb je niet zoon volg nummer om het pakje te kunne volgen
7 oktober 2011 om 17:15 #14853sjirkLidMikeon kan je ze niet van een oude auto halen? of van iemand andeds?
7 oktober 2011 om 18:43 #14857BaakieLidhallo ik heb hier bij even een vraag of er iemand is die voor mij zondag aanstaande een litertje of 2 en halve brandstof kan verzorgen en een flesje schokdemper olie en eventueel extra humbpackie voor in mijn hpi trophy , wegens drukte met verbouwing is dit tussendoor geglipt zelf te bestellen kosten worden uiteraard vergoed Bvbd Baakie. 😎
7 oktober 2011 om 18:55 #14859janschipDeelnemer@Baakie wrote:
hallo ik heb hier bij even een vraag of er iemand is die voor mij zondag aanstaande een litertje of 2 en halve brandstof kan verzorgen en een flesje schokdemper olie en eventueel extra humbpackie voor in mijn hpi trophy , wegens drukte met verbouwing is dit tussendoor geglipt zelf te bestellen kosten worden uiteraard vergoed Bvbd Baakie. 😎
Rob heb je mijn mailtjes nog gehad, heb nog geen reactie???
7 oktober 2011 om 20:59 #14860BaakieLidHey jan nee nog niet gezien door tijdelijk geen internet zo direct ben ik thuis en zal ik ze even lezen en reactie geven. 😎
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘9 oktober 2011: Outdoor meeting’ is gesloten voor nieuwe reacties.