- Dit onderwerp bevat 179 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 2 maanden geleden door sjirk.
-
AuteurBerichten
-
27 september 2011 om 21:51 #14721mikeonDeelnemer
Tja, ik moet Rajeev wel gelijk geven, ik ben zelf ook altijd zeer tevreden geweest met HPI. Prima kwaliteit, leuke prijs, en zeer goed leverbaar. Af en toe vind ik sommige dingen niet slim bedacht in de auto’s, maar toch zeer tevreden.
Echter, zoals Bram al zegt, kom gewoon even kijken, dan kun je veel makkelijker beslissen wat je leuk vind.
28 september 2011 om 07:25 #14723meneerminiDeelnemer@snellehenk wrote:
Sleutelen hoort erbij, maakt niet uit of je een goede of slechte rijder bent 😉
nou als je een slegte rijder bend moet je meer sleutelen dan een goede wand een goede rijder rijt minder kapot een slegte rijt juist dingen kapot
28 september 2011 om 13:42 #14725RajeevLid@mikeon wrote:
Tja, ik moet Rajeev wel gelijk geven, ik ben zelf ook altijd zeer tevreden geweest met HPI. Prima kwaliteit, leuke prijs, en zeer goed leverbaar. Af en toe vind ik sommige dingen niet slim bedacht in de auto’s, maar toch zeer tevreden.
Echter, zoals Bram al zegt, kom gewoon even kijken, dan kun je veel makkelijker beslissen wat je leuk vind.
Zo is het remsysteem van de Bullet een groot nadeel, de auto remt pas (goed) na een paar aanpassingen over het dichtdrukken en het inschakelen van de remmen.
Dit is niet echt heel moeilijk, maar voor een beginner is het wel even irritant!
Wil je dat de auto echt helemaal stil staat na 1 druk op de rem, kost dat je een servo van ik denk ongeveer €40,- á €50,- euro, die heeft namelijk de kracht om hem helemaal dicht te drukken en dan staat je auto echt gewoon stil.
Als je eventueel voor de Bullet gaat en problemen hebt met het remmen (misschien dat dit bij de nieuwe versie is opgelost…) kan je mij altijd een PB’tje sturen. Ik leg je dan wel uit hoe en wat!28 september 2011 om 14:57 #14726sjirkLidoke ik denk dat jullie hem wel voor de bullet overtuigd hebben!!! 🙂
28 september 2011 om 14:57 #14727sjirkLiden erg bedankt trouwens (ook namens hem)
28 september 2011 om 18:56 #14730RajeevLidTrouwens Mike, over de zeer goede leverbaarheid gesproken, dat ligt ook aan de winkel waar je hem/dat onderdeeltje koopt!
Als ik een onderdeel bij RC-Pitstop bestel wacht ik ruim 2 weken, als ik hem bij Quartel bestel, is hij er gewoon binnen 1 á 2 dagen.
Misschien komt het ook omdat Quartel over het algemeen veel groter is dan RC-Pitstop, maar ik wil dat onderdeeltje natuurlijk zo snel mogelijk in mijn handen hebben, zodat ik weer kan rijden. Ik heb vaak in weekenden wel tijd om te rijden…vandaar.28 september 2011 om 20:34 #14732Mario KoolmeesModeratorRC-Pitstop heeft wellicht wat minder orders en zal ze moeten verzamelen tot hij een minimum bedrag heeft, anders verzend de importeur wellicht niet. Ik heb laatst een (flinke) bestelling gehad voor Hotbodies D8T spullen (= ook HPI importeur) en die waren in 2 dagen binnen. Quartel heeft wat meer orders en zal dus sneller en vaker bestellingen doen, maar let wel Quartel is een heel stuk duurder. Maarre, het is niet zo handig om hier winkels te bespreken, zeker niet als ze onze club ondersteunen…
29 september 2011 om 05:21 #14734RajeevLid@snellehenk wrote:
RC-Pitstop heeft wellicht wat minder orders en zal ze moeten verzamelen tot hij een minimum bedrag heeft, anders verzend de importeur wellicht niet. Ik heb laatst een (flinke) bestelling gehad voor Hotbodies D8T spullen (= ook HPI importeur) en die waren in 2 dagen binnen. Quartel heeft wat meer orders en zal dus sneller en vaker bestellingen doen, maar let wel Quartel is een heel stuk duurder. Maarre, het is niet zo handig om hier winkels te bespreken, zeker niet als ze onze club ondersteunen…
Maar ik heb het die 50 cent of een euro toch voor over als ik dat onderdeeltje (veel) eerder in mijn handen heb.
Maar oke, ik snap dat verhaal van RC-Pitstop.29 september 2011 om 06:32 #14736Mario KoolmeesModerator@Rajeev wrote:
Maar ik heb het die 50 cent of een euro toch voor over als ik dat onderdeeltje (veel) eerder in mijn handen heb. Maar oke, ik snap dat verhaal van RC-Pitstop.
Op brandstof is het verschil heel wat groter dan 50 cent…maar laten we nu maar weer ontopic gaan, dit topic gaat namelijk over de meeting van 9 oktober.
29 september 2011 om 15:27 #14738sjirkLidmaar rajeev,
heb jij in je savage flux lipo’s?
ik weet namelijk nog niet helemaal zeker of ik ze wel moet kopen…;)29 september 2011 om 16:19 #14739RajeevLid@sjirk wrote:
maar rajeev,
heb jij in je savage flux lipo’s?
ik weet namelijk nog niet helemaal zeker of ik ze wel moet kopen…;)Ik heb alleen een Bullet 3.0, geen savage flux.
Stuur eens een pb’tje naar Aestiva, hij heeft een Savage30 september 2011 om 07:35 #14740meneerminiDeelnemernou heb vandaag proefritje gemmakt en hij doet het aleen hij loopt te hart wand als ik hem op de grond zet rijt tie glijk weg nar dat ik hem gestart heb
en ik moet nog iets met het stuur doen wand hij heeft een avwijking dus hij is bijna klaar30 september 2011 om 07:36 #14741Mario KoolmeesModeratorVergeet je niet dat je motor ingelopen moet worden? Anders kan hij na 2 tankjes alweer versleten zijn!
30 september 2011 om 10:28 #14750meneerminiDeelnemerjaja weet ik ik ben heel vorzigtig allen ging het gister bijna fout wand hij stuurde niet meer en toe lag die bijna in de sloot maar gelukeg stond er een betone blok
30 september 2011 om 13:16 #14757sjirkLidooh die savage staat bij het inschrijfoverzicht volgen mij op jou naam, maar dat zal ik wel verkeerd hebben gezien…
Maar weet iemand of Aestiva lipo’s heeft? -
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘9 oktober 2011: Outdoor meeting’ is gesloten voor nieuwe reacties.