- Dit onderwerp bevat 82 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geรผpdatet op 12 jaren, 7 maanden geleden door janschip.
-
AuteurBerichten
-
1 februari 2012 om 11:33 #9794Mario KoolmeesModerator
Kunnen we hieruit opmaken dat het geen truggy wordt???
1 februari 2012 om 12:54 #15706janschipDeelnemer@snellehenk wrote:
Klopt, een Mugen MBX6 Eco kwam net te duur uit, de Trophy Flux was de twijfelaar met de Apache C1.
Na heel lang twijfelen ben ik er uit, ik ga voor een HPI Apache C1.1 februari 2012 om 14:18 #15707Mario KoolmeesModerator@meneermini wrote:
zouden die wielen ook op me buggy passen?
Nee, hoef je niet te proberen, die gaan aanlopen tegen je draagarmen bij sturen.
@janschip wrote:
@snellehenk wrote:
Klopt, een Mugen MBX6 Eco kwam net te duur uit, de Trophy Flux was de twijfelaar met de Apache C1.
Na heel lang twijfelen ben ik er uit, ik ga voor een HPI Apache C1.Ziet er heel cool uit dat ding, zoiets heb ik nog maar weinig gezien!
Denk alleen dat je hiermee niet mee kan doen aan No-Nitro ๐
Volgens mij ook wel snel als ik de specs lees, ga je op 3S of 4S rijden?1 februari 2012 om 14:38 #15709janschipDeelnemer@snellehenk wrote:
@meneermini wrote:
Nee, hoef je niet te proberen, die gaan aanlopen tegen je draagarmen bij sturen.
@janschip wrote:
@snellehenk wrote:
Na heel lang twijfelen ben ik er uit, ik ga voor een HPI Apache C1.Ziet er heel cool uit dat ding, zoiets heb ik nog maar weinig gezien!
Denk alleen dat je hiermee niet mee kan doen aan No-Nitro ๐
Volgens mij ook wel snel als ik de specs lees, ga je op 3S of 4S rijden?Heb lang zitten twijfelen tussen de Axial EXO en Apache.
No Nitro is wel jammer maar wedstrijden doe ik dan maar op MVB met de Slash.
Ik denk dat we als club toch weer gaan gast-rijden op RACO en MACH en dan is een 1:8 auto toch wel lekker vandaar dat het deze is geworden en ik ga op 4s ๐ฏ rijden ben benieuwd.
Nog even wachten ๐ก tot hij er is en dat is waarschijnlijk eind deze maand. ๐1 februari 2012 om 14:45 #15710Mario KoolmeesModeratorAls ie nog niet leverbaar is en je hebt hem nog niet besteld, kijk ook eens naar de Hotbodies VE8…die is ook wel tof en goed betaalbaar.
Hoop alleen dat ik je niet weer aan het twijfelen breng.1 februari 2012 om 15:43 #15712janschipDeelnemer@snellehenk wrote:
Als ie nog niet leverbaar is en je hebt hem nog niet besteld, kijk ook eens naar de Hotbodies VE8…die is ook wel tof en goed betaalbaar.
Hoop alleen dat ik je niet weer aan het twijfelen breng.Suggesties zijn altijd welkom.
De VE8 staat op discontinued en dan koop ik een auto die niet meer nieuw geleverd wordt.
Dan had ik ook voor de Trophy of Vorza kunnen gaan, maar de looks hebben het toch weer gewonnen, vindt de Apache er super uitzien, gebaseerd op de Vorza en D8 dus zal wel redelijk rijden en stevig zijn.1 februari 2012 om 16:41 #15719meneerminiDeelnemer@snellehenk wrote:
@meneermini wrote:
ag wat jammer nou zou wel leuk wezen denk ik als dat zou passen
1 februari 2012 om 19:20 #15727freddynightmareDeelnemer@janschip wrote:
@snellehenk wrote:
Na heel lang twijfelen ben ik er uit, ik ga voor een HPI Apache C1.Echt een coole car die apache C1,nu nog 1 in 1/5 formaat LOL.
Heb je m al besteld want ik weet ’n site uit belgie waar ie te koop staat.1 februari 2012 om 19:24 #15728janschipDeelnemer@freddynightmare wrote:
@janschip wrote:
@snellehenk wrote:
Na heel lang twijfelen ben ik er uit, ik ga voor een HPI Apache C1.Echt een coole car die apache C1,nu nog 1 in 1/5 formaat LOL.
Heb je m al besteld want ik weet ’n site uit belgie waar ie te koop staat.Waar dan, kan ik even kijken.
1 februari 2012 om 19:28 #15730freddynightmareDeelnemerhier staat de apache http://www.rc-design.be/index1.html
1 februari 2012 om 19:31 #15731freddynightmareDeelnemerMaarrr als je nog geduld hebt krijg je m in deze uitvoering ๐ฏ ๐ฏ http://www.rcbigscaleforum.nl/forum/viewtopic.php?f=41&t=21875 ๐ฏ ๐ฏ
Heel apart maar wel gaaf ๐1 februari 2012 om 19:46 #15736lu-ke22Lid@janschip wrote:
@snellehenk wrote:
Als ie nog niet leverbaar is en je hebt hem nog niet besteld, kijk ook eens naar de Hotbodies VE8…die is ook wel tof en goed betaalbaar.
Hoop alleen dat ik je niet weer aan het twijfelen breng.Suggesties zijn altijd welkom.
De VE8 staat op discontinued en dan koop ik een auto die niet meer nieuw geleverd wordt.
Dan had ik ook voor de Trophy of Vorza kunnen gaan, maar de looks hebben het toch weer gewonnen, vindt de Apache er super uitzien, gebaseerd op de Vorza en D8 dus zal wel redelijk rijden en stevig zijn.Het mooie is dat de HPI APACHE C1 is gebaseerd op de HPI Vorza en op de HB D8 dus goed rijden zal die zeker
ik ben erg benieuwd ๐
Gr Luke
1 februari 2012 om 20:21 #15738freddynightmareDeelnemer@janschip wrote:
@freddynightmare wrote:
@freddynightmare wrote:
hier staat de apache http://www.rc-design.be/index1.html
Je moet ff NIEUW aanklikken ๐
Zie hem niet????
Linksboven bij AANBIEDINGEN,dan daarboven staat NIEUW aanklikken en naar beneden scrollen ergens in t midden staan ze.
2 februari 2012 om 09:37 #15749JizmacDeelnemer@ JanSchip ; Ik heb er denk ik overheen gelezen, maar wordt het de SC of de C1 uitvoering. Ik ben wel benieuwd.
2 februari 2012 om 10:51 #15750 -
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘De nieuwe auto van Janschip’ is gesloten voor nieuwe reacties.