- Dit onderwerp bevat 82 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geΓΌpdatet op 12 jaren, 11 maanden geleden door
janschip.
-
AuteurBerichten
-
10 februari 2012 om 17:22 #15888
Aleq
Lid@janschip wrote:
@snellehenk wrote:
Bij Amain Hobbies wordt de C1 op 01-04-2012 verwacht…
http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_44_1258/products_id/218942/n/HPI-Apache-C1-Flux-1-8th-Electric-4WD-RTR-Desert-Buggy-w-24GHz-Radio-SystemZo dan dat is lekker laat, bij http://www.apexmodels.com/gbu0-catshow/ElectricComingSoon.html
zo rond 14 februari en bij Bee in maart.Ziet er naar uit dat ik nog wel even geduld moet hebben π₯ π₯ π₯ π₯ π₯ π₯ π₯
Nitro is véél eerder leverbaar! π
10 maart 2012 om 17:46 #16130sjirk
Lideen mooi filmpje van de apache http://www.youtube.com/watch?v=LCl4JV56kkk&feature=g-all-lik&context=G240ce19FAAAAAAAAAAA vandaag pas geupload!
10 maart 2012 om 19:33 #16132janschip
DeelnemerHe die had ik nog niet gezien.
Thanx.10 maart 2012 om 20:45 #16133Mario Koolmees
ModeratorJe moet deze auto eens vergelijken met de HPI Vorza flux en de Hotbodies D8, daarop is deze auto overduidelijk gebaseerd…
10 maart 2012 om 21:16 #16135janschip
Deelnemer@snellehenk wrote:
Je moet deze auto eens vergelijken met de HPI Vorza flux en de Hotbodies D8, daarop is deze auto overduidelijk gebaseerd…
Dat is zeker waar, maar de looks………
Vindt alleen de ESC wat hoog zitten maar ik verwacht een mod dat die naar beneden kan, net zoals de SC versie.
Ik vind de vorza ook gaaf maar is toch buggy, deze is wat hoger dus ik denk dat ik hier overall lekker mee kan rijden, meetings, banen zoals MACH, RACO etc.Hou ik me slash voor MVB.
Of toch………
11 maart 2012 om 19:29 #16144lu-ke22
Lid@janschip wrote:
@snellehenk wrote:
Je moet deze auto eens vergelijken met de HPI Vorza flux en de Hotbodies D8, daarop is deze auto overduidelijk gebaseerd…
Vindt alleen de ESC wat hoog zitten maar ik verwacht een mod dat die naar beneden kan, net zoals de SC versie.
Ik vind de vorza ook gaaf maar is toch buggy, deze is wat hoger dus ik denk dat ik hier overall lekker mee kan rijden, meetings, banen zoals MACH, RACO etc.Hou ik me slash voor MVB.
Of toch………
Ey Jan ik ga me vanavond inschrijven voor MVB hoe zit het dan met jou π π 25maart de eerste club race
11 maart 2012 om 19:48 #16145janschip
Deelnemer@lu-ke22 wrote:
@janschip wrote:
@snellehenk wrote:
Of toch………
Ey Jan ik ga me vanavond inschrijven voor MVB hoe zit het dan met jou π π 25maart de eerste club race
Is het circuit al klaar, ik lees dat ze nog bezig zijn. Misschien ga ik van de week wel ff kijken.
11 maart 2012 om 20:16 #16146lu-ke22
LidSommige mensen zeggen dat ze er vandaag al op gereden hadden
13 maart 2012 om 10:26 #16168leo-rcc
DeelnemerIk heb de eerste beelden van de C1 bij particulieren in de VS gezien. De wielbasis is wel een stuk langer dan de Vorza. De Castle creations regelaar zit achterin onder het reservewiel waar hij meer ruimte om te ademen heeft dan in het geval van de Axial Terra. De wagen ziet er erg strak uit, ik hoop alleen wel dat er meerdere verschillende type banden voor komen. Diegene die er nu opzitten zijn net als bij 1:10 short course trucks met een smalle wang aan de binnenkant en grote wang aan de buitenkant voor de Scale shortcourse looks. Je kan er ook 1:8 buggybanden opzetten, maar dan is de scale look wel meteen weg in mijn opinie.
Ik denk dat ik eens ga kijken naar deze wagen als mijn vakantiegeld binnen is. π In eerste instantie leek mij de Axial Exo Terra meer de auto voor mij, maar na een paar build videos te hebben gezien en het aantal zaken dat mij daarin niet bevielen viel deze voor mij in ieder geval af. De Apache is weliswaar groter, maar lijkt mij in ieder geval een stuk duurzamer op de lange termijn.
13 maart 2012 om 18:14 #16169lu-ke22
LidEven voor Jan
[youtube:ggjf7gzz]http://www.youtube.com/watch?v=tTgBckUKYJY&feature=g-u-u&context=G2a2be9aFUAAAAAAAAAA[/youtube:ggjf7gzz]
13 maart 2012 om 18:33 #16170janschip
DeelnemerBedankt dat jullie zo meeleven….wat duurt het toch lang………
13 maart 2012 om 19:36 #16173lu-ke22
LidKunnen wij als leden ergens naar uitkijken toch haha π
13 maart 2012 om 21:20 #16175Mario Koolmees
Moderator@janschip wrote:
Bedankt dat jullie zo meeleven….wat duurt het toch lang………
Misschien helpt het als we allemaal naar HPI gaan mailen?
31 maart 2012 om 06:02 #16358sjirk
Lid@snellehenk wrote:
Misschien helpt het als we allemaal naar HPI gaan mailen?
Die reageren pas na 6 weken!
31 maart 2012 om 10:37 #16356janschip
DeelnemerTjonge jonge jonge nu wordt het weer 26 April……. πΏ πΏ πΏ
Lees nu ook wel wat nadelen dat is dan toch wel handig (ESC, Handeling toch erg verschillend van de D8………… π
Ik durf hem niet in de states te bestellen want zo te lezen komen er nogal wat met een beschadigde ESC.
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘De nieuwe auto van Janschip’ is gesloten voor nieuwe reacties.