- Dit onderwerp bevat 82 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geΓΌpdatet op 12 jaren, 7 maanden geleden door janschip.
-
AuteurBerichten
-
31 maart 2012 om 19:36 #16366pintyDeelnemer
gewoon geduld hebben!
Kan je alvast wat meer geld opzij leggen voor de leukere upgrades…….5 april 2012 om 07:00 #16414JizmacDeelnemerNog 21 nachtjes
5 april 2012 om 18:15 #16425janschipDeelnemer@Jizmac wrote:
Nog 21 nachtjes
π π π π π π π π π π π π π π π π π π π π π
11 april 2012 om 11:08 #16478leo-rccDeelnemer[youtube:19dpy4iw]http://www.youtube.com/watch?v=8ZnoYpzoVQE[/youtube:19dpy4iw]
11 april 2012 om 11:35 #16479Mario KoolmeesModeratorIk moet zeggen, hij komt niet fantastisch door de review, maar elke auto heeft wel zijn “dingetjes”…
De looks en snelheid zijn wel helemaal top, typisch HPI.11 april 2012 om 12:09 #16480pintyDeelnemermee eens. Maar toch een heel erg goed en uitgebreid verslag van de auto.
En die kleine dingetjes die in de video genoemd worden, zijn wel aan te passen.eigenlijk zonde om ermee te rijden……….
11 april 2012 om 12:31 #16481leo-rccDeelnemerEen ding moeten we in gedachte houden, elke review is in feite maar een moment opname. Wat de ene persoon ervaart hoeft niet noodzakelijk het geval te zijn voor alle wagens. Hoewel ik die ervaring met de droop screw ook al bij andere reviewers heb gezien. Bij een hoge sprong als je veren de armen helemaal naar beneden drukken komt de dogbone er heel ver uit, en kan ook de diff cups sneller laten slijten. Maar dat is een hele simpele fix uiteindelijk.
Jang had ook de XTM rail gereviewt en had er geen goed woord voor over en uiteindelijk rij ik al een jaar met plezier met die wagen.
11 april 2012 om 13:10 #16484JizmacDeelnemerEn daarbij, rij je op grind of op zand. Zand laat de wielen niet blokkeren en op het circuit ging die anders prima. Dus al met al is er wel iets te zeggen over de testcondities van deze review.
P.S. Herlocatie van de mamba is misschien wel een goede optie.
11 april 2012 om 14:28 #16485janschipDeelnemerJongens bedankt voor de info, ga de review eens rustig bekijken…alle tijd helaas.
Edit: Inderdaad een tegenvallende review, vooral de rijeigenschappen mbt tot de vering vallen met tegen. Het bumpen van de auto en snel over de kop zijn toch mindere dingen. De ECS lager zetten was al een plan en dat wordt passen en meten. Al met al wel veel dingetjes voor een vrij prijzige auto, wacht nog even af maar ga eens serieus bedenken of ik dit hem wel gaat worden.
Qwa looks is het een no brainer maar de rijeigenschappen brengen me aan het twijfelen. Voor dat geld heb je ook een Forza en die heeft een stuk betere rijeigenschappen. Ook een Trophy Flux komt er beter vanaf en die is toch echt een stuk goedkoper. Pfffff heb je eindelijk een keuze gemaakt komt er toch weer informatie los waarvan je denkt tja.
Ga het, denk ik, maar weer aan Leo vragen want die heeft de Forza en de Trophy.
De Trophy met de laatste wielas mod is toch ook wel een toppertje dacht ik zo.Wordt vervolgd.
11 april 2012 om 19:26 #16487lu-ke22LidIs deze auto dan niks voor jou THE Losi 1/10 XXX-SCB (alleen 2wd)
Is een stuk goed koper en ziet er nog gaaf uit ook vind ik
[youtube:jxxdtpai]http://www.youtube.com/watch?v=bqptW1raV-w&feature=player_embedded[/youtube:jxxdtpai]
http://www.horizonhobby.com/products/1-10-stronghold-xxx-scb-rtr-LOSB0107
Al voor 200 dollar het is een idee π
12 april 2012 om 08:42 #16489AnoniemInactiefIk zou gaan voor de HPI Forza echt een super buggy voor niet te veel geld en zelfs compatible met s6 lipo’s kun je mooi laag vliegen.. π
12 april 2012 om 09:02 #16490leo-rccDeelnemerIk ben heel blij met mijn Vorza, maar als ik zou gaan racen op banen zou ik toch eerder neigen naar een Mugen eco. Maar beiden zijn geen scale voertuigen, wat de Axial Exo en de Apache C1 wel zijn.
12 april 2012 om 09:33 #16492AnoniemInactief@leo-rcc wrote:
Ik ben heel blij met mijn Vorza, maar als ik zou gaan racen op banen zou ik toch eerder neigen naar een Mugen eco. Maar beiden zijn geen scale voertuigen, wat de Axial Exo en de Apache C1 wel zijn.
Mugen Eco is natuurlijk weer een stap meer professioneel maar ook weer een stap duurder…
Een mugen is echt een wedstijd auto voor de baan… maar net waar je voorkeur naar uit gaat.Ik ben zelf met een Inferno VE begonnen niet duur en gaat als de brandweer.. π
12 april 2012 om 09:46 #16493leo-rccDeelnemerDaar had ik ook al eens naar gekeken, en was uiteindelijk toch op de Vorza uitgkomen vanwege de schocks en swaybar en MMM combo standaard. Maar eerlijk gezegd vond ik de Inferno er wel mooier uitzien. Heb je geen problemen gehad met die Orion ESC in de Inferno VE?
12 april 2012 om 10:01 #16494AnoniemInactiefHeb nog geen problemen met de Orion ESC, de big bore Shocks en Swaybar zitten standaard op de Race Spec uitvoering.
Je kan aan de opbouw van de auto wel zien dat het goedkoop is geproduceerd maar heb zelf nog niet zo veel ervaring in deze hobby en je moet ergens beginnen.
Met de 4S lipo packs moet ik alle zeilen bijzetten om de auto in goede banen te leiden haha -
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘De nieuwe auto van Janschip’ is gesloten voor nieuwe reacties.