- Dit onderwerp bevat 82 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geรผpdatet op 12 jaren, 7 maanden geleden door janschip.
-
AuteurBerichten
-
12 april 2012 om 10:20 #16495JizmacDeelnemer
Ik heb mensen bezig gezien met 6s. Die stonden meer langs de kant omdat de wagen kapot was dan dat ze reden. Die hadden dan ook een vinger met twee standen, volgas of los. Dat vermogen is bijna niet te doen. 4s lijkt mij een stuk makkelijker (of nikko, dat gaat ook niet zo snel ๐ )
12 april 2012 om 10:59 #16496janschipDeelnemerAls het geen Apache wordt dan twijfel ik tussen de Trophy Truggy en Vorza.
Schiet maar raak alle hulp is welkom.
12 april 2012 om 11:39 #16497leo-rccDeelnemerTrophy is stock sneller op 4S, Vorza is stock steviger. Als racebasher denk ik dat de Vorza beter is uit de doos, maar de trophy is wel lichter en met wat aandacht een hele fijne wagen. Beide hebben zeker potentieel.
12 april 2012 om 11:54 #16498janschipDeelnemer@leo-rcc wrote:
Trophy is stock sneller op 4S, Vorza is stock steviger. Als racebasher denk ik dat de Vorza beter is uit de doos, maar de trophy is wel lichter en met wat aandacht een hele fijne wagen. Beide hebben zeker potentieel.
Leo welke aandacht heeft de Trophy dan nodig?
Hij is wel 200 euro voordeliger dus een aantal mods is geen punt.12 april 2012 om 12:19 #16499AnoniemInactief@Jizmac wrote:
Ik heb mensen bezig gezien met 6s. Die stonden meer langs de kant omdat de wagen kapot was dan dat ze reden. Die hadden dan ook een vinger met twee standen, volgas of los. Dat vermogen is bijna niet te doen. 4s lijkt mij een stuk makkelijker (of nikko, dat gaat ook niet zo snel ๐ )
6s is leuk als je voldoende onderdelen en een geldboom in de tuin heb staan ๐
Nikko is een stukje jeugd sentiment en dus leuk ๐12 april 2012 om 12:42 #16500leo-rccDeelnemerIk heb ook nog steeds Nikko wagens hoor. En Silverlit modellen. ๐
@jan De Trophy Truggy Flux heeft absoluut een betere servo nodig. Dat is zonder meer punt 1. Verder, zoals je in Oss hebt gezien, dat de wielen eraf vallen komt helaas vaker voor, ook met de Nitro versie. Om dat op te lossen kan je doen wat ik nu ga doen op aanraden van andere Trophy eigenaren, de CVD’s en wielassen van de Trophy Buggy op de Trophy Truggy zetten. Dan heb je ook meteen weer standaard 17mm moeren en meenemers die niet zo makkelijk eraf vallen.
Hou er dus rekening mee dat je makkelijk 100 euro meer kwijt ben bovenop de stock prijs.
Het enige wat ik aan de Vorza heb gedaan is de stickers van de achtervleugel gehaald, een Jconcepts door een vriend van me geverfde kap erop gezet, en een Spektrum ontvanger erin gestoken want ik had nog de versie voordat HPI 2,4GHz meeleverde.
12 april 2012 om 13:10 #16501janschipDeelnemerLeo,
Bedankt ook voor je mail.
Een betere servo heb ik al liggen, dan dus de wielas mod en klaar.Ik vindt een Truggy er leuker uitzien dus ik denk dat de Trophy en de Apache het tegen elkaar gaan opnemen.
Greetz
12 april 2012 om 13:19 #16502leo-rccDeelnemerVoor het geval je de partnummers nog niet had voor de wielas mod:
– 2x HPI 5mm Hex Wheel Adapters Item# HPI101045
– HPI Rear Wheel Axle Shaft Item# HPI101061
– HPI Universal Joint Item# HPI101067
– HPI 3mm x 17mm Shaft Item # HPI101082
– HPI Set Screw M5x4mm Black Item# HPIZ740Die laatste mogen ook een ander merk zijn, zolang het maar M5 x 4mm is.
12 april 2012 om 13:28 #16503janschipDeelnemer@leo-rcc wrote:
Voor het geval je de partnummers nog niet had voor de wielas mod:
– 2x HPI 5mm Hex Wheel Adapters Item# HPI101045
– HPI Rear Wheel Axle Shaft Item# HPI101061
– HPI Universal Joint Item# HPI101067
– HPI 3mm x 17mm Shaft Item # HPI101082
– HPI Set Screw M5x4mm Black Item# HPIZ740Die laatste mogen ook een ander merk zijn, zolang het maar M5 x 4mm is.
Doe je alle 4 de assen of twee?
12 april 2012 om 13:37 #16504AnoniemInactief@janschip wrote:
Leo,
Bedankt ook voor je mail.
Een betere servo heb ik al liggen, dan dus de wielas mod en klaar.Ik vindt een Truggy er leuker uitzien dus ik denk dat de Trophy en de Apache het tegen elkaar gaan opnemen.
Greetz
Persoonlijk zou ik dan gaan voor de Trophy Truggy, kan je ook nog eens een wedstijdje mee blazen in Purmerend ๐
En met de mods heb je een bere goede wagen… met de Apache is het nog maar de vraag of alles heel blijft…12 april 2012 om 13:50 #1650512 april 2012 om 13:55 #16506janschipDeelnemer@Onno8 wrote:
@janschip wrote:
Leo,
Bedankt ook voor je mail.
Een betere servo heb ik al liggen, dan dus de wielas mod en klaar.Ik vindt een Truggy er leuker uitzien dus ik denk dat de Trophy en de Apache het tegen elkaar gaan opnemen.
Greetz
Persoonlijk zou ik dan gaan voor de Trophy Truggy, kan je ook nog eens een wedstijdje mee blazen in Purmerend ๐
En met de mods heb je een bere goede wagen… met de Apache is het nog maar de vraag of alles heel blijft…Hoi Onno8, volgens mij heb jezelf geen Trophy wat is de reden dat jij de Trophy een bere goede auto vindt, heb je kennissen/vrienden die met een Trophy rijden? Ben wel benieuwd.
12 april 2012 om 14:22 #16507AnoniemInactiefOp Purmerend rijden regelmatig Trophy’s hun rondjes.. met tevreden gebruikers.
17 april 2012 om 17:44 #16583janschipDeelnemerDe review waar ik op zat te wachten van Squirrel.
17 april 2012 om 18:28 #16585Mario KoolmeesModerator@janschip wrote:
De review waar ik op zat te wachten van Squirrel.
Deze is heel wat positiever, eigenlijk zijn alleen de cvd’s een zwak punt te noemen.
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘De nieuwe auto van Janschip’ is gesloten voor nieuwe reacties.