- Dit onderwerp bevat 23 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 10 maanden geleden door Mc-Doom.
-
AuteurBerichten
-
10 maart 2012 om 19:19 #16131sjirkLid
maar kan je ook een kap maken die lijkt op deze ?
en wat moet hij dan gaan kosten?11 maart 2012 om 09:35 #16137Mc-DoomLidDit zal niet gaan.
Aangezien dit een truggy kap is en ik er hier geen mal van heb.
Ik moet namelijk een mal hebben om het te kunnen doen.
En van mijn originele Savage kap is een mal gemaakt
dus vandaar dat ik alleen Savage kappen heb.Ik ben er jammer genoeg nog niet achter hoe ik foto’s hierop krijg.
En anders ben ik de 18de van de partij.Grtz
11 maart 2012 om 11:55 #16139meneerminiDeelnemerFoto’s hier op plaatsen werkt alleen in de volledige bewerker en alleen met foto’s die al op internet staan.
Je klikt dan op “Img” boven dit bewerkingsvenster dan komt er tekst “img” 2maal tussen haakjes te staan. Tussen de middelste haakjes moet de link komen naar de foto die je wilt tonen. Het werkt alleen met 1 foto.
Heb je meerdere foto’s dan moet je het meerdere keren doen.
Heb je erg veel foto’s dan kan je het via URL doen. Zo doe ik het meestal en dan staan de foto’s op mijn Picassa. Kijk maar bij de terugblikken op de verreden meetings.groet
Marcel (vader van)PS Kan je trouwens niet een oude kap als mal gebruiken want ik denk dat Marijn ook wel intresse heeft in een lekker stevige kap voor zijn buggy. Hebben we het wel over op de meeting
11 maart 2012 om 19:09 #16143sjirkLidzo’n ”gewone” kap lijkt mij ook wel leuk.
2 februari 2013 om 21:40 #17571Mc-DoomLidSorry voor de hele late reactie.
Ik ben een tijdje niet op het forum geweest.Maar Heb je nog steeds intresse in zo’n kap?
Zo ja laat het nog even weten.
Want ik heb er meerdere.
Misschien kan ik dan foto’s mailen ofzo.GrTz do
5 februari 2013 om 20:23 #17573sjirkLidik heb nog steeds wel intresse in zo’n kap.
Aleen ben ik nu af van dat ik hem op een truggy wil laten lijken 😳
Ik heb namelijk niet voor niets een Savage gekocht!!!
zou u mij dan een (paar) foto’s kunnen sturen van een paar echte monstertruck kappen die u hebt of kan maken?
mijn e-mail is sjirk1@hotmail.com.Mvg,
Sjirk8 februari 2013 om 15:44 #17574meneerminiDeelnemer@meneermini wrote:
Foto’s hier op plaatsen werkt alleen in de volledige bewerker en alleen met foto’s die al op internet staan.
Je klikt dan op “Img” boven dit bewerkingsvenster dan komt er tekst “img” 2maal tussen haakjes te staan. Tussen de middelste haakjes moet de link komen naar de foto die je wilt tonen. Het werkt alleen met 1 foto.
Heb je meerdere foto’s dan moet je het meerdere keren doen.
Heb je erg veel foto’s dan kan je het via URL doen. Zo doe ik het meestal en dan staan de foto’s op mijn Picassa. Kijk maar bij de terugblikken op de verreden meetings.groet
Marcel (vader van)PS Kan je trouwens niet een oude kap als mal gebruiken want ik denk dat Marijn ook wel intresse heeft in een lekker stevige kap voor zijn buggy. Hebben we het wel over op de meeting
papa het is leuk dat je ook op het forum kan reageren maar welke buggy ?? ik heb straks allen nog maar truggy`s hoor
17 februari 2013 om 10:51 #17583Mc-DoomLidZo als het goed is komt er nu ook een foto beschikbaar.
Tenminste dat hoop ik.
Als ik het goed gedaan heb 😉 hihihiGrTz do
17 februari 2013 om 10:54 #17584Mc-DoomLidMooi goed gedaan.
Dan hier nog maar een.
Er zijn ook foto’s van elke kap apart.
Maar als je die wil moeten we even mailen 😉GrTz
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Mc-Doom = Dominique’ is gesloten voor nieuwe reacties.