Even iets over deze klasse 1:12,
Jos Borgdorff en ik hebben er 3 aangeschaft 2 om mee te rijden en 1 voor de onderdelen.
We waren beiden gecharmeerd van deze mini offroad truggy ten eesrte zijn ze vrij voordelig in aanschaf en onderdelen volop verkrijgbaar
in Nederland, Engeland , Usa, Australie en Hong Kong.
Wij hebben een iedee met deze mini truggy’s iets te doen (club wedstrijden of mini truggy cup).
Vooral willen wij de jeugd gaan stimmuleren hoe leuk deze klasse is, het is betaalbaar, voor nog geen € 200, RTR (zender,ontvanger servo’s)
De onderdelen die je evt. als reserve wilt aanschaffen liggen tussen de € 4,00 en € 20,00.
Mijn vriend en meeting maatje Jos Borgdorff en ik hebben deze truggy’s op de laatste meeting van RC Nitro Team getest
en tot onze grote verbazing voldeden deze gif kikkertjes in alle opzichten.
Het ontwerp is zondermeer uitstekend, motoren een feest om te starten, stabiliteit en stuurgedrag een wonder, snelheid om versteld van te
staan zowel onderin als bovenin.
Jos en ik hebben de hele dag gereden met deze duiveltjes en ontzettend gelachen hoe deze mini truggy’s zich gedragen.
Een goede aanschaf en geen schade’s mede i.v.m. het geringe gewicht van deze truggy’s (ong. 800 gr.)
Onze mening een leuke klasse als instap of om er bij te nemen.
Groet,
Hans