- Dit onderwerp bevat 66 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geΓΌpdatet op 12 jaren, 7 maanden geleden door sjirk.
-
AuteurBerichten
-
20 april 2012 om 11:38 #16623leo-rccDeelnemer
Ik denk dat HPI de bups doorstuurt naar Castle Creations en afgaande van de ervaringen van een mede bomb lid zit daar niet veel vaart achter. Hij had een regelaar naar Castle gestuurt en het heeft 3 maanden geduurt voor hij hem terug had.
20 april 2012 om 15:43 #16625sjirkLid@Aleq wrote:
Wat een lange wachttijden zijn dat toch voor een HPI… waar bestel je als ik vragen mag?
ik heb ze niet besteld, het is garantie. ik had mijn auto in amerika gekocht en daarom duurt het denk ik zo lang.
20 april 2012 om 15:47 #16626sjirkLid@lu-ke22 wrote:
Sjirk heb je hem zelf opgestuurd naar HPI of heb je hem opgestuurd naar een rc shop want als je hem zelf opstuurd naar HPI krijgen altijd de winkel voorrang op onderdelen???
π
LukeDe rc shop waar ik hem gekocht heb (in amerika), zei dat ik hem beter direct naar HPI moest sturen omdat dat sneller was. en ook omdat ik dan in Amerika moest wonen om die garantie via de winkel te kunnen krijgen. En dat de winkel altijd voorrang krijgt zou best wel een kunnen, had ik nog niet over nagedacht. π
21 april 2012 om 11:38 #16637lu-ke22LidDe volgende keer gewoon naar b.v.b Bee racing opsturen en als zij het niet kunnen repareren word hij door gestuurd naar de importeur(van HPI) en dan krijgt Bee racing een nieuwe van de importeur en de importeur een nieuwe van HPI.
Snappie π
Dat gaat wat sneller :ugeek:Luke
21 april 2012 om 11:41 #16638lu-ke22Lid@pinty wrote:
ik kan er helaas niet bij zijn…weekend valt net verkeerd, ik moet werken……
Ik moet het nog even afwachten omdat mijn nicht Zaterdag gaat trouwen
En dat moet ik natuurlijk niet missen πLuke
21 april 2012 om 18:44 #16639sjirkLid@lu-ke22 wrote:
De volgende keer gewoon naar b.v.b Bee racing opsturen en als zij het niet kunnen repareren word hij door gestuurd naar de importeur(van HPI) en dan krijgt Bee racing een nieuwe van de importeur en de importeur een nieuwe van HPI.
Snappie π
Dat gaat wat sneller :ugeek:Luke
dus dat kan ook als ik hem daar niet gekocht heb ik denk niet dat ze er dan servicwe aan gaan verlenen.
21 april 2012 om 19:00 #16640lu-ke22LidUh ja ik had mijn slash 4×4 bij PK-racing gekocht en toen hij was door gebrand heb ik hem naar Bee-racing opgestuurd (ps had eerst gebeld wat het probleem was en hij zij dat het geen probleem was ivm de garantie van traxxas)
Je moet gewoon de volgende keer met een goede Rc winkel even contact opnemen en het verhaal uitleggen snappie π π
22 april 2012 om 05:35 #16641sjirkLidja i begrijp het volgende keer beter
24 april 2012 om 06:33 #16650Mario KoolmeesModerator5 inschrijvingen tot nu toe…? Mogelijk wachten rijders af hoe het weer is, maar dit is voor ons helemaal niet handig. We hebben liever dat je inschrijft en mocht het weer te slecht zijn dat je het niet ziet zitten, dan kan je altijd afmelden. Kost niks en voor ons geen moeite!
Nu blijft het voor ons tot het laatste moment onduidelijk wie er allemaal komen op de meeting en dat is helemaal niet handig…
24 april 2012 om 07:27 #16653JizmacDeelnemerIk zal mijn agenda er eens op na houden. Ik ben dan geloof ik wel vrij. Je hoort het.
24 april 2012 om 08:44 #16657Mario KoolmeesModeratorEven goed opletten en lezen!!!
We hebben de volgende situaties in mei:
– Voor de meeting van 13 mei hebben we (nog) niet zoveel inschrijvingen.
– Op 27 mei en 28 mei hebben we de training en wedstrijd voor de truggycup.
– Op 27 mei verwachten wij niet heel veel truggycup rijders op de training.Nu is het idee daar om de meeting van 13 mei te verplaatsen naar de trainingsdag van de truggycup. Voordeel is dat je dan op een veel leukere, meer uitdagende baan rijdt. Ander voordeel is dat we maar 1 keer een baan aan hoeven te leggen in mei.
We zijn benieuwd wat de rijders (en met name degenen die reeds ingeschreven hebben) hiervan vinden.
Gezien de uitgebreide faciliteiten op 27 mei zullen we wel β¬ 5,00 inschrijfgeld vragen i.p.v. β¬ 3,00. Maar je krijgt er ook meer voor terug, een volledige baan met veel schansen, een rijdersstelling, verkoop eten en drinken, compressor en waarschijnlijk zelfs tijdwaarneming.24 april 2012 om 09:24 #16658leo-rccDeelnemeredit: nevermind, pinksterweekend, ik zag het al.
24 april 2012 om 09:27 #16659Mario KoolmeesModerator@leo-rcc wrote:
Mis ik iets? Het weekend is toch 26 en 27 Mei?
Ja je mist iets…dat is het pinksterweekend, training op zondag 27 mei en wedstrijd op maandag 28 mei π
EDIT: Lol, laat maar π π
24 april 2012 om 20:02 #16660DZH42DeelnemerIk heb er geen problemen mee dat 13 mei verplaatst word, ik had 27 en 28 mei toch al vrij gehouden π
25 april 2012 om 00:57 #16661AleqLidEn voor de gene die het leuk vinden om vriendschappelijk een wedstrijdje te rijden, de Starters klasse is wat voor jou!
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘VERPLAATST !!! 27 mei 2012: 3e outdoor meeting’ is gesloten voor nieuwe reacties.