- Dit onderwerp bevat 66 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 7 maanden geleden door sjirk.
-
AuteurBerichten
-
3 mei 2012 om 07:43 #16702leo-rccDeelnemer
@sjirk wrote:
omdat het nog niet helemaal gelukt is met mijn auto. Ik wil namelijk ook niet al te veel met de motor van leo rijden. Dus ik wacht het nog even af als ik het zeker weet meldt ik mij zeker aan!
Ik verwacht wel een goede test terug van die motor en regelaar, het heeft geen nut om het in te bouwen en dan op de plank te laten staan.
On-topic: Ik heb me ingeschreven voor de Zondag en startersklasse Maandag.
3 mei 2012 om 20:45 #16692rcfanaatLidMisschien moeten er weer meer meetings worden gereden in regio zuid holland om meer rijders aan te trekken?
4 mei 2012 om 07:08 #16686sjirkLid@leo-rcc wrote:
Ik verwacht wel een goede test terug van die motor en regelaar, het heeft geen nut om het in te bouwen en dan op de plank te laten staan.
On-topic: Ik heb me ingeschreven voor de Zondag en startersklasse Maandag.
Hij staat niet op de plank te stoffen hoor 😀
ik rijd er (bijna) elke dag mee, hij rijdt heel erg snel. De regelaar gebruik ik niet omdat mijn eigen regelaar er nog op tijd aankwam ik zal u vanavond een filmpje sturen hoe de auto rijdt.12 mei 2012 om 08:22 #16754sjirkLidmijn onderdelen zijn binnengekomen.
ik heb er erg veel zin in!!!12 mei 2012 om 13:01 #16756THoLidnice nice.
20 mei 2012 om 11:03 #16768THoLidIk heb me ingeschreven, want ik heb vervoer kunnen regelen. Vanmiddag zal ik waarschijnlijk de andere personen inschrijven die ik mee ga nemen. Die zal ik dan onder mijn forumnaam inschrijven. Misschien zullen ze na deze meeting zichzelf inschrijven 😉
20 mei 2012 om 14:23 #16769Mario KoolmeesModeratorLeuk dat jullie erbij zijn!
22 mei 2012 om 21:06 #16783Mario KoolmeesModeratorDe gemeente Zoetermeer heeft de technische specificaties van de auto’s nodig. Om die reden moeten we van alle ingeschreven rijders weten welke motor en uitlaat (eventueel met EFRA kenmerk) rijden. Van de volgende rijders heb ik die informatie nodig, reageer even hier op het forum of stuur mij een pb of een email. Wanneer je electro rijdt volstaat het vermelden dat je electro rijdt, wanneer je met de RTR motor rijdt vermeldt dan even het aantal cc en dat de uitlaat RTR is. Zet tevens even je naam erbij, ik weet niet altijd welke namen er bij de forumnamen horen.
Vast bedankt!
Robert Keus
marijn van krevelen
Paul Claveaux
Aron Sutopo
Thomas Helvensteijn
Henk van Elk
Bart Abels22 mei 2012 om 22:20 #16784DZH42Deelnemer@snellehenk wrote:
De gemeente Zoetermeer heeft de technische specificaties van de auto’s nodig. Om die reden moeten we van alle ingeschreven rijders weten welke motor en uitlaat (eventueel met EFRA kenmerk) rijden. Van de volgende rijders heb ik die informatie nodig, reageer even hier op het forum of stuur mij een pb of een email. Wanneer je electro rijdt volstaat het vermelden dat je electro rijdt, wanneer je met de RTR motor rijdt vermeldt dan even het aantal cc en dat de uitlaat RTR is. Zet tevens even je naam erbij, ik weet niet altijd welke namen er bij de forumnamen horen.
Vast bedankt!
Robert Keus
marijn van krevelen
Paul Claveaux
Aron Sutopo
Thomas Helvensteijn
Henk van Elk
Bart AbelsRobert Keus:
Uitlaat,Exhaust Pipe
Motor: HPI Savage 4.6cc motorTraxxas Slash elektro
23 mei 2012 om 12:23 #16785pintyDeelnemermarijn van krevelen:
motor: lrp z.28r
uitlaat: onbekend23 mei 2012 om 17:41 #16786meneerminiDeelnemergewoon de standaart van carson
23 mei 2012 om 18:08 #16787THoLidThomas
Wat voor leuks heeft gemeente Zoetermeer nou weer verzonnen…………Hotbodies D8T motor: Werks B3 .21 uitlaat:Caster racing granade MK2
Henk
Traxxas Slash elektro
Kyosho Neo Inferno Motor: RtR .21Bart
Traxxas Stampede VXL elektro23 mei 2012 om 18:16 #16788meneerminiDeelnemerDe gemeente gaat toch niet op het allerlaatste moment zeggen dat we toch teveel herrie maken ?????????? 😈
Nou ik maak in iedergeval niet teveel herrie want ik heb geen auto, ik ben alleen voor vervoer, foto’s en filmpjes, en hulpvaardige handjes. 😆
Marcel (vader van)23 mei 2012 om 19:25 #16789Mario KoolmeesModerator@meneermini wrote:
De gemeente gaat toch niet op het allerlaatste moment zeggen dat we toch teveel herrie maken ?????????? 😈
Nou ik maak in iedergeval niet teveel herrie want ik heb geen auto, ik ben alleen voor vervoer, foto’s en filmpjes, en hulpvaardige handjes. 😆
Marcel (vader van)We hebben een vergunning voor maximaal 85 dB(A) per auto, daar zullen we ons aan moeten houden.
Bij een concert moet ook het volume zachter als ze boven de afgesproken norm waarden komen…bij ons is dat wat lastiger natuurlijk.23 mei 2012 om 20:21 #16790meneerminiDeelnemerWe hebben een vergunning voor maximaal 85 dB(A) per auto, daar zullen we ons aan moeten houden.
Bij een concert moet ook het volume zachter als ze boven de afgesproken norm waarden komen…bij ons is dat wat lastiger natuurlijk.[/quote]Komen ze dat dan meten?? en zo ja op welke afstand. Of gaan ze met alle gegevens op internet zoeken hoeveel herrie dat dan wel niet maakt?
Gewoon nieuwschierigheid van mijn kant hoor. Bij overtreding doen ze dan de vergunning intrekken of sluiten ze dan bepaalde auto’s uit.
Heb je trouwens zelf wel eens gemeten, ik bedoel is die 85 db aan de lage of juist hoge kant?
groet
Marcel (vader van) -
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘VERPLAATST !!! 27 mei 2012: 3e outdoor meeting’ is gesloten voor nieuwe reacties.