Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
janschip
Deelnemer@snellehenk wrote:
Even snel de resultaten van vandaag, ze mogen er niet om liegen!
Students finale:
1. Merijn Story (Team AK Modelbouwe).
2. Jeroen van Outvorst (SWRT)
3. Tony Lucas !Zelf ben ik 9e geworden en stond ik in de masters finale, direct bij de start voelde ik al dat er iets niet goed was, mijn servo saver was langzaam los aan het trillen dus gedurende de heat kreeg ik steeds minder stuur. Vanaf de 7e plek een pitstop gemaakt, maar bij Mugen kan je heel lastig bij de servo saver. Dus na 3 minuten toch maar weer de baan opgegaan en uitgereden met vrij langzame ronde tijden. Mijn doel is top 10, zonder het probleem zou ik denk ik 7e zijn geworden…maar 9e is ook een mooie plek. En bijna geen regen, voornamelijk zon gehad.
Iedereen van Team AK Modelbouw (Alex, Bram, Johan, Merijn) en uiteraard Tony bedankt voor een gezellige dag…de volgende is in Zoetermeer!
Helemaal vergeten, maar ondanks je “panne” toch in de top 10, klasse.
janschip
DeelnemerPuppy powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
janschip
Deelnemer@sjirk wrote:
ik wacht no maar even met inscrijven eerst kijken of mijn auto in orde komt.
Wat is het toch met jouw auto, veel pech zeg.
janschip
DeelnemerLosi is een 4wd, Asso sc10 is weer met Amerikaanse maten, ik zit te kijken voor een Blitz, wielen zijn compatibel met de Slash 4×4 dat scheelt weer maar het wordt geen nieuwe.
Wel lastig te vinden maar ik heb nog wel even geduld.
Een Slash kan natuurlijk altijd van een LCG voorzien worden maar dat alleen in het uiterste geval, maar zeg maar wanneer je bij MVB bent dan wil ik graag even met de 2wd rijden.
janschip
Deelnemer@lu-ke22 wrote:
Als je wilt mag je bij de meeting of op MVB wel een paar accu’s leeg rijden met mijn Slash π
Kan je kijken of het wat is.
Ik wil juist terug naar 4wd ik wil wat meer snelheid π³Luke
@janschip wrote:
@lu-ke22 wrote:
Wim ook gefeliciteerd met de overwinning het zag er toch wel er goed uit met je fel kleurige Slash π ik denk echt dat je het de volgende keer toch gewoon moet proberen in de 4wd short course klasse π
kort om een geweldige dag ook al was het erg koudLuke
Thanx Luke, ik ga er in ieder geval over nadenken π , even afwachten op de uitslagen dan kan ik wat tijden vergelijken.
Jij ook gefeliciteerd, ik vindt het een goede prestatie die hebt neergezet.
Die 2WD is ook wel heel erg gaaf π― , misschien wel gaver dan de 4WD.Groeten en CU
Ps ben net weer ontdooid π
Heel graag, hou je je Slash 2wd wel?
Ben zelf aan het kijken naar een leuke 2wd.janschip
DeelnemerEn in Amerika krijgen ze van HPI de langere aangeboden, ben benieuwd of ze dat hier ook doen.
janschip
DeelnemerDe review waar ik op zat te wachten van Squirrel.
janschip
DeelnemerVeel succes zondag bij de truggycup, dat zijn dan volgens mij Serpents en Mugens dus aan de auto’s kan het niet liggen π
janschip
Deelnemerjanschip
Deelnemer@lu-ke22 wrote:
Wim ook gefeliciteerd met de overwinning het zag er toch wel er goed uit met je fel kleurige Slash π ik denk echt dat je het de volgende keer toch gewoon moet proberen in de 4wd short course klasse π
kort om een geweldige dag ook al was het erg koudLuke
Thanx Luke, ik ga er in ieder geval over nadenken π , even afwachten op de uitslagen dan kan ik wat tijden vergelijken.
Jij ook gefeliciteerd, ik vindt het een goede prestatie die hebt neergezet.
Die 2WD is ook wel heel erg gaaf π― , misschien wel gaver dan de 4WD.Groeten en CU
Ps ben net weer ontdooid π
janschip
DeelnemerTnx, net terug, maak later een kort verslagje.
Edit-verslagje.
Na veel wikken en wegen toch besloten om super soft bandjes te gaan halen, kijken hoe dat zou bevallen.
Camberlink een tandje hoger gezet en een nieuwe snellere en krachtigere servo erin.Vol goede moed begonnen aan de kwalificaties en dat ging inderdaad beter dan de vorige keer.
Eerste kwali ging redelijk, ik dacht dat ik 4 of 5 was van de 8. De tweede en derde gingen buiten gewoon en werd ik 1. Daar was ik (als een kind zo) blij mee.De eerste finale van start, ik mocht starten als 1 en iedereen stond klaar en ik was aan het ……., gelukkig had de start wat oponthoud dus ik stressen en net op tijd aan de start pfffff, nou dat heb ik geweten de ene na de andere fout gewoon een drama. Eindigde als 4 en was toch wel teleurgesteld. Vol goede moed de tweede en derde finale gereden en dan is het toch een voordeel wanneer je vooraan staat. Ik probeer om zoveel mogelijk zonder fouten de eerste lange bocht en schansen door te komen en dat lukte aardig, je hebt dan niet de drukte van de start die de rest wel heeft, beetje mazzel dat wel. De rest van de races verder rustig en met (voor mijn doen) weinig fouten uitgereden. Resultaat was toch 2 maal 1ste. Over het algemeen was ik ook eerste en dat is best leuk.
Nu nog wat sneller leren rijden want, ik reed in de “sportsman” klasse zeg maar de beginners.
Ik rijd nu 10 rondjes en 1 maal 11, voor mij heel wat maar om mee te komen in het wedstrijdgeweld moet ik toch wel minimaal 12 rondjes rijden, dat word nog even oefenen.Als de uitslagen on-line komen kan ik kijken wat mijn voortgang is, ben benieuwd.
Afijn voor mij een geslaagde dag, op naar de volgende kijken of ik er 12 rondjes uit kan persen.
Ps Luke heeft het ook weer lekker gereden maar die maakt zelf een verslagje maar wat kan die lekker rijden zeg.
Mario was ook gezellig even langs geweest en heeft veel mooie foto’s gemaakt.
Genoeg opgeschept voor vandaag, tot de volgende meeting.
Gr
janschip
Deelnemer@Onno8 wrote:
@janschip wrote:
Leo,
Bedankt ook voor je mail.
Een betere servo heb ik al liggen, dan dus de wielas mod en klaar.Ik vindt een Truggy er leuker uitzien dus ik denk dat de Trophy en de Apache het tegen elkaar gaan opnemen.
Greetz
Persoonlijk zou ik dan gaan voor de Trophy Truggy, kan je ook nog eens een wedstijdje mee blazen in Purmerend π
En met de mods heb je een bere goede wagen… met de Apache is het nog maar de vraag of alles heel blijft…Hoi Onno8, volgens mij heb jezelf geen Trophy wat is de reden dat jij de Trophy een bere goede auto vindt, heb je kennissen/vrienden die met een Trophy rijden? Ben wel benieuwd.
janschip
Deelnemer@leo-rcc wrote:
Voor het geval je de partnummers nog niet had voor de wielas mod:
– 2x HPI 5mm Hex Wheel Adapters Item# HPI101045
– HPI Rear Wheel Axle Shaft Item# HPI101061
– HPI Universal Joint Item# HPI101067
– HPI 3mm x 17mm Shaft Item # HPI101082
– HPI Set Screw M5x4mm Black Item# HPIZ740Die laatste mogen ook een ander merk zijn, zolang het maar M5 x 4mm is.
Doe je alle 4 de assen of twee?
janschip
DeelnemerLeo,
Bedankt ook voor je mail.
Een betere servo heb ik al liggen, dan dus de wielas mod en klaar.Ik vindt een Truggy er leuker uitzien dus ik denk dat de Trophy en de Apache het tegen elkaar gaan opnemen.
Greetz
janschip
Deelnemer@leo-rcc wrote:
Trophy is stock sneller op 4S, Vorza is stock steviger. Als racebasher denk ik dat de Vorza beter is uit de doos, maar de trophy is wel lichter en met wat aandacht een hele fijne wagen. Beide hebben zeker potentieel.
Leo welke aandacht heeft de Trophy dan nodig?
Hij is wel 200 euro voordeliger dus een aantal mods is geen punt. -
AuteurBerichten