Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
meneermini
Deelnemerdat is niet echt goed als je steets meer tegen komt
meneermini
Deelnemerja tuurlijk anders zou ik me niet inschrijven
meneermini
Deelnemerik heb geen ander motoretje π₯
ik wist al dat het geen aan/uit schakelaar is
het lijkt mij wel leuk om te doen πmeneermini
Deelnemertreintje rijden met een toutje er tussen zeker π
hoe dan gedwongen foutloos?meneermini
Deelnemerjammer dacht ik hem schaden vrij mee te nemen π
meneermini
Deelnemeris het lekker rustig op de baan de hele dag π
kan je niet tegen ander auto`s botsen π‘meneermini
Deelnemerin Amerika komen er wel wedstrijden voor denk ik maar hier is daar niks aan
meneermini
Deelnemersnellehenk wrote:Op zondag 7 april 2012 organiseren wij de 2e meeting in 2011.Om nu niet even te vervelen, maar volgens mijn agenda is 7 april op ZATERDAG. Ik neem aan dat iedereen dat gezien heeft.
Marcelmeneermini
Deelnemeroke hoop dat het lukt moet er wel plek zijn voor mij met me spullen en me papa wand die wil ook mee
meneermini
Deelnemerja lopent maar dan kan ik me auto niet mee nemen moerkapelle je zou dan via moerkapelle kunne rijden
meneermini
Deelnemerhoi
net ingeschreven maar iemand moet ons hier thuis opkomen halen ander kunnen we niet mee
het gaat om Marcel en Marijn
hoop dat het mogelijk is (wand ik zou er wel graag heen wille)groet Marijn
meneermini
Deelnemerik moet dan ook vervoer hebben en me vader wil ook mee (waarschijnlijk)
dus wie wil en heeft voor 2 persoon (maby 1 persoon)plek in zen automeneermini
Deelnemerhet ziet er niet uit met kap er op maar als het help is het tog prima
meneermini
DeelnemerJa Oss ziet er goed uit maar mijn vrouw moet werken dus dan hebben we geen vervoer.
Marcel (vader van)meneermini
Deelnemer@snellehenk wrote:
Gisteren contact met de gemeente Zoetermeer en ja, jullie lezen het goed…we hebben toestemming van de terrein beheerder van het voormalige DSO terrein om daar de truggycup te organiseren. Natuurlijk zijn we er dan nog niet, nu moeten we nog een evenementen vergunning aanvragen en als die wordt goed gekeurd gaat het daadwerkelijk gebeuren.
Vooruitlopende op het verkrijgen van een vergunning hebben we wel assistentie nodig van onze rijders aangezien het organiseren van een wedstrijd wel even wat meer in zal houden dan een meeting organiseren. We hebben mensen en materialen nodig, dus wij hopen dat er uit de rijders groep een aantal mensen hun hulp of spullen ter beschikking willen en kunnen stellen. Let wel op, deze wedstrijd wordt verreden in het pinksterweekend, dus dat houdt in op zondag 27 mei trainingsdag en op maandag 28 mei wedstrijddag.
Wat hebben we allemaal nodig:
– Extra mantelbuizen, deze zullen door RCCZ aan worden geschaft.
– 2 tot 3 aggregaten, deze kunnen we huren maar we hopen dat we deze van de rijders kunnen lenen.
( 1 aggregaat voor de wedstrijdleiding en 1 of 2 aggregaten voor de verkoop van hapjes en drankjes).
– 1 of 2 compressoren.
– Bouwsteiger (rijdersstelling voor maximaal 12 personen).
– Dranghekken/afzetting (deze gaan we proberen te lenen van de gemeente).
– Vervoer, dus aanhangwagen(s).
– Grasmaaier op benzine (gras zo kort mogelijk maaien).
– Kleine shovel zou handig kunnen zijn, als dat lukt.
– Schansen (deze zullen we moeten bouwen/kopen, let op, deze moeten wel groot zijn, een baan breed dus).
– Wasbord
– Handjes/hulp bij het aanleggen van de baan.Natuurlijk kunnen we bovenstaande allemaal kopen en huren en wellicht is dat wel haalbaar, maar ons doel is uiteraard dat we zoveel mogelijk kunnen lenen zonder al te veel kosten te maken. Op een wedstrijddag gaan de inschrijfgelden en de verkoop van drankjes en hapjes naar de club, maar het budget blijft vrij beperkt.
Voordeel voor de vereniging is dat we hiermee de mogelijkheid hebben om de baanmaterialen flink uit te breiden en daar hebben alle rijders natuurlijk veel voordeel bij want die kunnen we op de meetings ook weer gebruiken.
Wat is er al geregeld:
– Marcel (vader van Marijn) helpt en zorgt voor een aanhanger.
– Mario zorgt voor een geluidsinstallatie voor de wedstrijdleiding.Hulp hebben we aangeboden gekregen van:
– Marcel
– Marijn
– Tony
– Mike
– Mario
– WimGraag vragen wij jullie allemaal om hulp bij de organisatie van dit evenement!!!
Wasbord
is marcel al aan het regelen gloof ik -
AuteurBerichten