Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
mikeon
Deelnemer@snellehenk wrote:
…er zijn genoeg onervaren rijders tussen dus als je af en toe een bocht mist is dat helemaal geen probleem…
Nee inderdaad, het is eerder gebruikelijk 😉
mikeon
DeelnemerIk hoop dat die foto voor de grap is, of ben je echt door die bagger zooi heen gereden?? haha!
mikeon
DeelnemerJoey ik heb je gemailt
mikeon
DeelnemerDat is super!
mikeon
DeelnemerMomenteel zijn wij voorzien en naar onze mening compleet.
Toch ambitie? Gewoon even naar ons toe komen op een meeting, zodat we even kunnen kijken wat er mogelijk is.
mikeon
Deelnemer@Vanessa wrote:
@jeroendh wrote:
Is het ook mogelijkk om vrij te rijden naast de baan?
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk… want de baan is dan wel leuk voor nitro auto’s maar voor onze lieve kleine wagentjes is het toch wel wat minder!
En als we zo af en toe wel kunnen vrij rijden naast de baan dan zijn wij ook weer blij 😉Groetjes Vanessa
We proberen de baan ook aantrekkelijk te maken voor jullie, door tijdes jullie ronde een aantal s-bochten enzo weg te halen. Achter de baan leggen we een rechte strook aan zodat daar wel even lekker geragt kan worden, maar dat mag alleen tijdens dat kwartier gedaan worden, vanwege de veligheid.
Het rijden naast de baan, is niet echt de bedoeling. Maar we organiseren dit alles natuurlijk juist voor de fun, dus mogt de baan niet leuk voor jullie zijn, dan kunnen we wel even kijken of dat in de rondes kan waarop ook de achterste strook opengaat, maar dit moet ik wel overleggen met de rest van de crew.
mikeon
Deelnemerdie kap is echt gaaf 😮
mikeon
DeelnemerAch, het belangrijkste is dat we er veel mensen mee kunnen bereiken.
(al vind ik twitter maar niks, en dat uit persoonlijke ervaring ;))
mikeon
DeelnemerTwitter… gadver… :$
mikeon
Deelnemer@Rogier wrote:
Oh ja, en iets van een extra ‘gevaren’ strook creëren. Zijn afgelopen zondag toch wel een paar wat auto’s geweest die net buiten de baan komen en een paar voeten meenemen 😛
haha dat hadden wij ook al bedacht (a). Maar blijf vooral meedenken 🙂
mikeon
Deelnemeronzin, alle drie zijn ze uitsteked geschikt voor offroad. (daar zijn ze tenslotte voor gebouwd). Hpi trophy 3.5 is ook een uitstekende buggy en rijd gewoon heel goed. Het enige is dat een truggy ruiger en grover terrein aankan dan een buggy.
mikeon
DeelnemerEn houd er wel rekening mee dat de manege een losse (of in ieder geval afgesloten) binnenbak moet hebben, anders stikken die paarden daadelijk nog. Suggesties zijn welkom!
mikeon
DeelnemerOef… dat is met een kleine update gewoon duizend euro… Dat gaat me toch echt te ver :$
mikeon
Deelnemermikeon
Deelnemerals mijn auto dan weer rijd 😉
-
AuteurBerichten