Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mario KoolmeesModerator
Gezellig Willem, gelijk een 1:8 buggy gekocht zo te zien?
Mario KoolmeesModeratorGeen probleem, notulen sturen we binnenkort per email aan alle ingeschreven leden.
Mario KoolmeesModeratorBedankt voor de foto en film weer, leuke impressie van een geslaagde meeting!
Mario KoolmeesModeratorJa heb ik ook gemerkt en al een paar keer een poging ondernomen om het te fixen. Helaas is dat tot nu toe nog niet gelukt en ook niet de tijd gehad om er verder in te duiken. Hopelijk komen er binnenkort wat updates en dan werkt het weer. Ik probeer binnenkort nog een keer of ik het aan de praat kan krijgen.
Mario KoolmeesModeratorAanmeldingen:
– Mario Koolmees (tevens volmacht van Milan Koolmees)
– Bas van de Steeg (tevens volmacht van Tycho van de Steeg)
– Richard Kreijkes
– Robert Keus
– Leo van Miert
– Marcel van Krevelen
– Marijn van Krevelen
– Patrick Waltman (namens Sjors Waltman)
– Albert Zaal (namens Max Zaal)
– Dennis Goudart
– Paul ClaveauxMario KoolmeesModeratorHeb je niet aangemeld als lid, maar wil je wel bij de ALV aanwezig zijn? Alleen aangemelde leden hebben toegang en stemrecht in de ALV, dus in dat geval nog even snel aanmelden!
Mario KoolmeesModeratorHelaas Leo, volgend jaar wellicht een nieuwe kans.
Mario KoolmeesModeratorDe locatie is iets gewijzigd ten opzichte van de plek waar we normaal onze meetings houden. We hebben vanmorgen het gras gemaaid en een leuk stukje grond waar we morgen een leuke baan aan zullen leggen.
Locatie is de onderstaande:
https://www.google.nl/maps/place/52%C2%B002’20.0%22N+4%C2%B032’25.3%22E/@52.0388943,4.5388096,480m/data=!3m2!1e3!4b1!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d52.038892!4d4.540356Mario KoolmeesModeratorOpgegeven aanwezig:
– Marcel
– Leo
– Mario
– Milan
– Rob
– Peter
– Ruben (waarschijnlijk)
– Marijn
– Bas
– TychoDit zijn er erg weinig (inmiddels iets meer), maar meestal komen er op de dag wel meer mensen. Aangezien bovenstaande alleen electro rijders zijn overwegen we op een andere locatie te gaan rijden, maar dan kan er alleen electro gereden worden! We kunnen je alleen op de hoogte brengen van wijziging qua locatie als je aangeeft naar de meeting te komen… Kortom, ben je van plan om te komen laat het dan vandaag (vrijdag) of morgen (zaterdag) even weten.
Lukt het niet via het forum, stuur dan een email naar info@rcc-zoetermeer.nl wij zetten je dan op de lijst.
- Deze reactie is gewijzigd 8 jaren, 5 maanden geleden door Mario Koolmees.
Mario KoolmeesModeratorRobert en ik zijn nog in twijfel, valt samen met een buggy & truggycup wedstrijd.
Wij beslissen dus vrij laat wat we doen. Ik verwacht in de loop van augustus dat mensen laten weten of ze hierbij aanwezig zijn.Mario KoolmeesModeratorVandaag gesproken met de gemeente, 1 augustus is in ieder geval niet haalbaar aangezien er nog teveel tijd zit in het doorlopen van procedures omtrent de vergunning. De gemeente wil e.e.a. secuur doen om niet naderhand in de problemen te komen wanneer er procedures versneld afgehandeld worden.
Proces voor de omgevingsvergunning kost maximaal 8 weken.
Daarna is er mogelijkheid voor bezwaar van omwonenden, hiervoor staat een termijn van 6 weken.Al met al betekent dit dat wij op zijn vroegst september/oktober kunnen starten, dan komt de winter eraan en dat is natuurlijk zinloos voor ons.
Samenvattend, we gaan ons vanaf nu richten op 1 maart 2017 als start datum. Dat is enerzijds vervelend omdat we hoopten dit jaar aan de slag te kunnen, aan de andere kant hebben we meer tijd om zelf voor te bereiden en goed na te denken hoe we de locatie in gaan richten.
Dit jaar zullen we het helaas dus nog met een maandelijkse meeting moeten blijven doen.
Mario KoolmeesModeratorEven een korte update van de zaken zoals ze er nu voor staan:
– Bankrekening is geopend (zie beginpagina van de website)
– Crowd funding actie = geslaagd, geld hebben wij reeds op onze nieuwe bankrekening ontvangen.
– Notaris is ingeschakeld om onze statuten bij notariële akte vast te leggen (i.v.m. aansprakelijkheid bestuur).
– Binnenkort plannen wij een ALV om de concept statuten door de (toekomstige) leden goed te laten keuren.
– Tijdens de ALV zullen wij de toekomstige leden uiteraard van meer/volledige informatie voorzien omtrent de stand van zaken.
– 1e week van juli vindt er samenspraak plaats met omliggende verenigingen van onze toekomstige locatie.
– Na de samenspraak gaat de subsidie aanvraag lopen om een deel van de aanleg van onze baan te subsidiëren.Wij richten ons op dit moment op 1 augustus als start datum, maar zijn hierin uiteraard voor een belangrijk deel afhankelijk van de gemeente Zoetermeer, wanneer zaken snel geregeld kunnen worden doen wij ook onze uiterste best hiervoor. Duurt het langer dan bestaat er een redelijke kans dat we pas per 1 maart 2017 kunnen openen.
Mario KoolmeesModeratorIk ben er ook bij, wellicht op zaterdag even checken of we moeten maaien?
Mario KoolmeesModeratorNiet meer via de gemeente maar kan nog wel direct op de bankrekening van RC Club Zoetermeer.
Bankgegevens:
Bunq Bank
BIC : BUNQNL2A
IBAN : NL53 BUNQ 2025 5522 38Mario KoolmeesModeratorWas wederom zeer geslaagd, Richard, Marcel, Marijn en Bas bedankt voor jullie aanwezigheid en vooral voor de gezelligheid 🙂
-
AuteurBerichten